تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33096.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات علت اختلال در سرویس GPS ماه گذشته را سیگنال مختل کننده اعلام کرد

وزیر ارتباطات کشورمان درباره اختلال GPS که چندی پیش گریبانگیر بسیاری از اپراتورها شده بود صحبت کرده و آن را نشات از یک اختلال دانسته که سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی کشور در تکاپوی ...

وزیر ارتباطات کشورمان درباره اختلال GPS که چندی پیش گریبانگیر بسیاری از اپراتورها شده بود صحبت کرده و آن را نشات از یک اختلال دانسته که سازمان تنظیم و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مقررات ارتباطات رادیویی کشور در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تکاپوی بیشتر برای یافتن علت اصلی این موضوع است. پیش‌تر دیجیاتو در گزارشی به طور تفصیلی به این موضوع پرداخته بود و شایعات و حدس‌هایی که درباره علت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - وقوع این ماجرا زده می‌شد را با کارشناسان بررسی کرده بود.

محمدجواد آذری جهرمی اختلال سیستم GPS را تایید کرده و درباره آن گفته است:

«شاهد اختلال GPS هستیم که متوجه شدیم، اختلالی در حال اعمال روی شبکه است که این سینگال مختل کننده در داخل تهران فعال بود. بر اساس گزارش‌های دریافتی از سیستم های نظارتی رگولاتوری، سیگنال مزاحمی در یک منطقه از تهران شناسایی شد که این سیگنال باعث اختلال در سامانه GPS شده بود.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

سیگنالی که وزیر ارتباطات درباره آن صحبت می‌کند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دقیقا مشخص نیست که از سمت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کجا ارسال شده و آیا ارسال آن عمدی بوده یا غیر عمدی. اختلال GPS چند روز پیش باعث شده بود که بسیاری از افراد در حین استفاده از سرویس مکان یابی موبایلشان، ناخودآگاه لوکیشن و موقعیت فعلی‌شان اطراف فرودگاه امام خمینی نشان داده می‌شد. جهرمی درباره پیگیری وزارتخانه درباره منشا و چرایی ارسال این سیگنال‌ها نیز به خبرنگاران چنین گفت:

«در این زمینه شکایتی به قوه قضائیه ارجاع شده تا با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بررسی دستگاه‌های امنیتی مبدا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و منشا این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سیگنال شناسایی شود اما هم اکنون این سیگنال غیر فعال است و مشکل مذکور مدت زیادیست که حل شده است.نمی‌دانیم این اطلاعات ناخواسته یا عمدی بوده، اما رگولاتوری در این زمینه شکایتی را طرح کرده و شکایت رگولاتوری نیز مورد تائید قرار گرفته و نیازمند کمک دستگاه‌های امنیتی برای رفع این مشکل هستیم.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

گمانه‌ها و حدس‌های متعددی در این باره زده شده که هیچ کدام را نمی‌توان صد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در صد درست دانست با این حال پیگیری‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که احتمالا این مورد یک مشکل ساده مخابراتی بوده و در همان روزهایی که رخ داد، یعنی اواخر شهریور، برطرف شده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است.

- تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جويان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام تعمیرگاه شما آیا خیابان امام خمینی سراب اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در خیابان امام خمینی شهر سراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر سروش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** یخچال سامسونگ RH77 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone