🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33107.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فرمور هواوی میت 20 و میت 20 پرو، برخی از قابلیت‌های دو دستگاه را فاش کرد

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار اخباری فراوان درباره دو موبایل هواوی میت 20 و میت 20 پرو بودیم. حالا وب سایت XDA Developers به کالبدشکافی فرمور این خانواده از دیوایس های هوشمند هواوی ...

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار اخباری فراوان درباره دو موبایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هواوی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - میت 20 و میت 20 پرو بودیم. حالا وب سایت XDA Developers به کالبدشکافی فرمور این خانواده از دیوایس های هوشمند هواوی پرداخته و به اطلاعات جالبی دست یافته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است.

کار را با مشخصات سخت افزاری شروع می کنیم. فرمور هواوی تایید می کند که میت 20 به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمایشگر TFT و 6.53 اینچی با رزولوشن 1080x2244 مجهز شده است - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی قوت می گیرد. برای مقایسه، مدل پریمیوم میت 20 پرو به نمایشگر خمیده و امولد 6.3 اینچی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تجهیز شده است. همانطور که در شایعات قبلی خوانده ایم، هر دو موبایل از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند اما فرمور هواوی نشان می دهد که در صورت قرار دادن ایرباد Freebuds 2 Pro روی پنل پشتی دو دستگاه، می توان آن را نیز به صورت همزمان و وایرلس شارژ کرد.

در جایی دیگر از فرمور به Wireless Easy Projection اشاره شده است. هواوی اوایل سال جاری میلادی قابلیت Easy Projection را به عنوان رقیبی برای سامسونگ DeX معرفی کرد. اما با خانواده هواوی میت 20، کمپانی چینی قصد دارد جایگزینی وایرلس که از اتصالات وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند بهره گیرد. جالب است که امروز در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اخبار خواندیم که سامسونگ هم رویکرد مشابهی در پیش گرفته و در پی پشتیبانی از قابلیت های بدون سیم در پلتفرم DeX است.

قابلیت دیگر خانواده هواوی میت 20 در قالب - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - HiVision ظاهر می شود که جایگزین هواوی برای گوگل لنز به حساب می آید. این قابلیت هم پیشتر توسط هواوی تایید شده اما هنوز شاهد رونمایی رسمی اش نبوده ایم. HiVision قادر به تشخیص مواد خوراکی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و نمایش ارزش های غذایی و میزان کالری آنهاست. علاوه بر این، نرم افزار هواوی می تواند حتی به تشخیص اماکن مشهور، نقاشی ها و حتی زبان های گوناگون بپردازد و به لطف مایکروسافت ترنسلیت، امکان ترجمه آنی متون شناسایی شده نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زریر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** مایکروفر مجیک MWO-FM3A1 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone