🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44468.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مرکز امنیت سایبری ملی انگلستان هم باج افزار واناکرای را مرتبط با کره شمالی می داند

همانطور که احتمالاً می دانید واناکرای باج افزاری است که در طی ماه گذشته توانسته صدها هزار کامپیوتر شخصی و دولتی را آلوده کرده و خسارت های بعضاً جبران ناپذیری را به مؤسسات، سازمان ها و ...

همانطور که احتمالاً می دانید واناکرای باج افزاری است که در طی ماه گذشته توانسته صدها هزار کامپیوتر شخصی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و دولتی را آلوده کرده و خسارت های بعضاً جبران ناپذیری را به مؤسسات، سازمان ها و حتی بیمارستان ها وارد کند. حال «مرکز امنیت سایبری ملی» (NCSC) انگلستان طی تحقیقات خود بدین نتیجه دست یافته که کره شمالی پشت این حملات است.

گفتنی است طبق گزارش های دریافت شده منتسب به سازمان مورد اشاره، باج افزار واناکاری ارتباط نزدیکی با گروه هکری لازاروس متعلق به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کره شمالی دارد. گروه مذکور پیشتر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هم سوابقی نظیر نفوذ به وبسایت سونی پیکچرز و سرقت از بانک بنگلادشی را در کارنامه خود دارد.

مرکز امنیت سایبری ملی انگستان هم ردی از گروه هکری لازاروس را در حملات واناکرای یافته است

لازم به ذکر است پیش از این هم آژانس امنیت ملی آمریکا با «اطمینان نسبی» عنوان کرده بود که حملات واناکرای با کره شمالی در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ارتباط هستند. آنها با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ردیابی IP های باج افزار مذکور توانستند ردی از سازمان های جاسوسی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کره شمالی بیابند.

ناگفته نماند پیشتر هم مؤسسات و کمپانی های خصوصی نظیر Kaspersky Lab، Symantec و SecureWorks موفق شده بودند با مهندسی معکوس کدها، به نتایج مشابهی دست پیدا کنند.

بد نیست اشاره شود که واناکرای با آلوده کردن کامپیوترهای قربانی، تمامی فایل ها موجود را رمزنگاری کرده و از کاربر تقاضای باج می کند که در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد نظر آنها تا هفت روز، اقدام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به حذف - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فایل های قفل گذاری شده می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone