🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12173.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ارزش بازار اپل از مرز ۲.۵ تریلیون دلار گذشت

ارزش بازار اپل در معاملات روز چهارشنبه بیش از ۲ درصد افزایش پیدا کرد و به موجب آن غول فناوری کوپرتینویی به اولین شرکت آمریکایی با ارزش بازار بالغ بر ۲.۵ تریلیون دلار تبدیل شد. ...

ارزش بازار اپل در معاملات روز چهارشنبه بیش از ۲ درصد افزایش پیدا کرد و به موجب - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - آن غول فناوری کوپرتینویی به اولین شرکت آمریکایی با ارزش بازار بالغ بر ۲.۵ تریلیون دلار تبدیل شد.

هفته گذشته، ارزش سهام شرکت اپل برای چندین هفته به بالاترین سطح خود (۲.۴ تریلیون دلار) رسید و به صورت کلی سهام این شرکت از ابتدا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - سال ۲۰۲۱ تاکنون ۱۴.۳۳ درصد افزایش داشته است. ارزش بازار کوپرتینویی‌ها برای اولین بار در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ به ۲ تریلیون دلار رسید و هرچند پس از مدتی این میزان با کاهش مواجه شد، اما در ۱۴ شهریور - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۳۹۹ یک بار دیگر ارزش ۲ تریلیون دلاری خود را حفظ کرد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان

این غول فناوری، در جریان رویداد WWDC سال ۲۰۲۰ در حالی استفاده از تراشه‌های مخصوص خود را اعلام کرده بود که ارزش آن به تازگی از ۲ تریلیون دلار عبور و اولین تراشه‌های M1 خود را راه‌اندازی کرده بود. پیشرفت‌های فنی این حوزه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - بسیار تحسین شده است و به این شرکت کمک کرد تا شاهد افزایش فروش دستگاه‌های مک خود باشد.

اپل همچنین دستگاه‌های آیفون - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۲ خود را همزمان با شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی کرده است که موفقیت بزرگ آن به عنوان یکی از دلایل اصلی رشد فروش آیفون توصیف شده است و اندکی پس از عرضه به عنوان پرفروش‌ترین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - گوشی ۵G در جهان شناخته شد.

همچنین از زمان رسیدن سهم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - بازار اپل به ۲ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - تریلیون دلار، این شرکت بسته خدماتی «اپل وان» خود را معرفی کرد که سرویس‌هایی زیادی همچون اپل موزیک و اپل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - فیتنس را در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - یک پکیج ارائه می‌کند.

علی رغم شیوع ویروس کرونا، این شرکت همچنین با انتشار محصولات سخت‌افزاری جدید خود پیشروی کرده است. در کنار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - دستگاه ایر‌تگ کاملا جدید، این شرکت نسخه‌های اصلاح شده آیپد پرو M1، تلویزیون 4K اپل و آی‌مک ۲۴ اینچی خود را نیز معرفی کرد.

با این حال حتی پیش از معرفی این محصولات جدید نیز، تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - که اپل بتواند سهم بازار خود - تعمیرات مایکروفر سام در شهر لاهیجان استان گیلان - را به ۳ تریلیون دلار برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone