🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  2. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  3. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  4. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23163.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کشف باگ جدید در واتساپ که سرقت فایل‌های گوشی با ارسال گیف را ممکن می‌کند

آسیب پذیری خطرناکی در پیامرسان واتساپ کشف شده که به هکرها اجازه می دهد با ارسال گیف های مخرب، کنترل گوشی را در دست بگیرند. برای رفع آسیب پذیری واتساپ هر چه سریع تر نسبت به ...

آسیب پذیری خطرناکی در پیامرسان واتساپ کشف شده که به هکرها اجازه می دهد با ارسال گیف های مخرب، کنترل گوشی را در دست بگیرند. برای رفع آسیب پذیری - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - واتساپ هر چه سریع تر نسبت به آپدیت این پیامرسان اقدام کنید.

باگ امنیتی مذکور توسط یکی از پژوهشگران امنیتی با نام مستعار «Awakened» کشف شده است و در آن با ایجاد اختلال در حافظه دیوایس و کرش کردن اپلیکیشن ها هکر - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فرصت پیدا می کند تا کنترل - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گوشی را در دست - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بگیرد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

باگ مورد بحث ویرایش 2.19.230 واتساپ و محصولاتی که اندروید 8.1 و - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 9 روی آنها نصب است را تحت تاثیر قرار داده و در اندروید 8.0 و کمتر کار نمی کند. این آسیب پذیری در ویرایش 2.19.244 واتساپ رفع - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شده است.

شرکت واتساپ در بیانیه ای اعلام می کند - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هیچ - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کدام از کاربران از این آسیب پذیری زیان ندیده اند:

«آسیب پذیری واتساپ را ماه قبل سریعاً پیدا و آنرا رفع کردیم. شواهدی مبنی بر این که کاربران از این - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آسیب - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پذیری دچار زیان شده اند وجود ندارد. ما همواره تلاش می کنیم تا آخرین قابلیت های امنیتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاوریم.»

پیامرسان واتساپ در گذشته با چندین مورد آسیب پذیری خطرناک دست به گریبان - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بوده است. اواسط دی ماه 95 هکرها با ارسال فایل های Word در ظاهر سالم و معتبر، کاربران را گرفتار ویروس کرده و - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اطلاعات خصوصی آنها (از جمله رمز حساب های کاربری و اطلاعات بانکی) را به سرقت ببرند.

اوایل اسفند - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ماه سال 97 باگ امنیتی در نسخه آیفون این پیامرسان به هکرها اجازه می - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داد - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا قفل فیس آیدی و تاچ آیدی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را برای دسترسی به مکالمات دور بزنند. در یکی از آخرین موارد وجود یک رخنه امنیتی در این پیامرسان امکان دستکاری پیام ها در چت های گروهی را امکان پذیر می - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone