🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40155.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مناقشه دوباره میان اپل و FBI؛ آیا اینبار کوپرتینویی ها تسلیم می شوند؟

حدودا اوایل این ماه بود که اپل برای قفل گشایی آیفون متعلق به پاتریک کلی (مهاجمی که در یکی از کلیساهای تگزاس به سمت مردم تیراندازی کرده بود) با FBI وارد مذاکره شد. آن مهاجم ...

حدودا اوایل این ماه بود که اپل برای قفل گشایی آیفون متعلق به پاتریک کلی (مهاجمی که در یکی از کلیساهای تگزاس به سمت مردم تیراندازی کرده بود) با FBI وارد مذاکره شد.

آن مهاجم در ادامه حمله، جان خود را با شلیک یک تیر گرفت و بعد از این اتفاق اپل به FBI اعلام کرد که همچنان می تواند از اثرانگشتش برای قفل گشایی آیفون متعلق به او استفاده نماید.

امروز مقامات رسمی تگزاس نوعی ضمانت تحقیقاتی (نوعی دستور قضایی که مجوز های لازم برای انجام تحقیقات را به سازمان های دولتی آمریکا می دهد) را تسلیم اپل کردند تا فایل های مورد نیاز موجود در موبایل های این فرد را در اختیارشان قرار دهد. اضافه کنیم که بعد از این حادثه علاوه بر آیفون یک موبایل دیگر نیز در کنار جسد پاتریک کلی کشف شد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

گفتنی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مواردی که ضمانت تحقیقات صادر می شود سیاست اپل ارائه اطلاعات موجود در iCloud به نهادهای مجری قانون است. اما در مورد مساله کلی قفلی که وی روی اطلاعات ذخیره شده در آیفونش قرار داده نیز مشکل دیگری است. احتمالا به خاطر دارید که سال قبل یکی از قضات فدرال به اپل دستور داد تا آیفون 5c متعلق به سید فاروق (قاتل حادثه تیراندازی سن برناردینو) را در اختیارش قرار دهد.

در آن زمان تنها راه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای قفل گشایی دستگاه این بود که اپل سیستم عامل جدیدی به نام Govt. OS را بسازد که البته از انجام این کار خودداری کرد چراکه با این اقدام امنیت تک تک کاربران - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آیفون در سراسر دنیا را به خطر می انداخت. عاقبت اما آنطور که خبرها نشان می داد پلیس فدرال آمریکا با پرداخت مبلغی به یک شرکت امنیتی دستگاه را قفل گشایی کرد و سازمان مذکور نیز به هیچ اطلاعات کاربردی و مفیدی درون آن دست نیافت.

در پرونده جدید اما، طبق مستندات دادگاه، کلی یک دستگاه آیفون SE و یک موبایل غیرهوشمند LG 328BG را در احتیار داشته. البته FBI این مساله را تایید نکرده و کریستوفر کمب (یکی از مقامات دخیل در این پرونده) گفته:

من نخواهم گفت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که موبایل این فرد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چه بوده زیرا نمی خواهم که مجرمین را راهنمایی کنم از چه موبایلی استفاده نمایند.

در هر حال اینکه اپل طبق مفاد ضمانت تحقیقاتی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عمل می کند یا باز هم قرار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است شاهد تکرار مناقشه سال گذشته - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن با FBI باشیم مساله ایست که جز با گذر زمان روشن نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone