🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40156.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

 تجمیع تمام کدهای تلفن ثابت تا اواسط سال ۹۷

امروز مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران از تجمیع تمام کدهای خدماتی تلفن ثابت تا اواسط سال ۹۷ خبر داد. به گفته او برنامه‌های آتی مخابرات این است که همه‌ی کد‌های فعلی را متمرکز نموده تا تنها ۲ ...

امروز مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران از تجمیع تمام کدهای خدماتی تلفن ثابت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تا اواسط - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سال ۹۷ خبر داد. به گفته او - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برنامه‌های آتی مخابرات این است - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که همه‌ی کد‌های فعلی را متمرکز نموده تا تنها ۲ یا ۳ شماره پاسخگوی‌ تمام نیاز‌های کاربران باشد.

ازدیاد کد‌های مخابراتی سردرگمی کاربران و افزایش هزینه‌ها را در پی داشته

از ابتدای راه‌اندازی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خدمات مخابراتی به دلیل پراکندگی شرکت‌های سرویس‌دهنده در سراسر کشور، به ازای هرگونه سرویس در استان‌های مختلف، یک کد خدماتی ایجاد شد. با گسترده شدن گوناگونی سرویس‌های ارائه شده در مخابرات‌، تعداد زیادی از کد‌های متفاوت در استان‌های مختلف به یک سرویس مشابه اختصاص داده شدند که این مهم باعث سردرگمی کاربران و افزایش هزینه‌های مخابرات شده بود.

در همین راستا طرح تجمیع این کد‌های در دستورکار مخابرات قرار گرفت که «محمدرضا بیدخام» مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مخابرات ایران، این طرح را برای دیجیاتو این‌گونه تشریح می‌کند:

«درحال حاضر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - علاوه بر کدهای استاندارد در تمامی استان‌ها، حدود ۴۰ تا ۴۵ کد در استان‌ها مختلف برای فعالیت‌های مشابه موجود است. برای مثال کد‌های ۱۸۱۸ و ۲۸۲۸ برای پرداخت‌ها هنوز در برخی استان‌ها فعالیت دارند. مدیریت و ساماندهی جوابدهی به این تعداد شماره سخت و هزینه‌بر است اما اگر با جمع‌‌آوری کدهای مخلتف موفق بشویم که ۴ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ۵ کد را به فعالیت‌های مخابراتی کاربران کل کشور اختصاص دهیم، به دو هدف رسیده‌ایم؛ اولاً با متمرکز - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمودن مراکز پاسخ‌دهی، ضمن کاهش دادن هزینه‌ها می‌توانیم با نظارت بهتر، سرویس مطلوب‌تری برای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کاربران فراهم کنیم. دوماً کد‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خدماتی مخابراتی مانند ۱۱۸ یا ۱۲۵ برای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همگان مشخص شده و در ذهن‌ آنها حک می‌شود که ‌می‌تواند سرویس‌دهی را سرعت بخشد.»

تجمیع مراکز پاسخگویی در ۲ یا ۳ شماره تا اواسط سال ۹۷ پایان‌ خواهد یافت

به گفته او این طرح در سه مرحله انجام شده است: در نخستین مرحله، حذف ۴۴ کد صورت گرفت. بدین ترتیب که به جز تهران، در تمامی استان‌ها کدهای ۱۸۱۸ و ۲۸۲۸ و ... حذف شدند و تمامی پرداخت‌ها از کد ۲۰۰۰ انجام شد. در مرحله دوم، ساماندهی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و تجمیع به‌صورت خاص در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه آن ۳۰ مرکز پاسخگویی کد خدماتی ۲۰۱۰ در یک مرکز متمرکز شد و اکنون پاسخگویی به‌صورت متمرکز در یک مرکز پیگیری و صورت می‌پذیرد. در مرحله سوم و آخر این طرح، تجمیع مراکز پاسخگویی کدهای ۲۰۲۰، ۲۰۱۱۷ و ۲۰۰۰ در ۲ یا ۳ شماره در برنامه‌های آتی مخابرات قرار دارد که این فرآیند آغاز شده و تا اواسط سال ۹۷ پایان‌ خواهد یافت.

با توجه به اقدامات صورت گرفته اکنون کد‌های سرویس‌های در تمامی استان‌های کشور یکی شده و به شرح ذیل است:

  • کد ۲۰۰۰: پرداخت‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تلفنی
  • کد ۲۰۱۱۷: اعلام خرابی تلفن
  • کد ۲۰۲۰: پشتیبانی ADSL
  • کد ۲۰۲۱: واحد ارتباط مردی که وظیف - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بررسی شکایات کاربران را برعهده دارد.

همچنین به گفته بیدخام ، کد خدمات عمومی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ۱۱۸ که توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده، الزامی است و همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone