🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25650.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

۱۲ پروژه نافرجام اپل که در ابتدا با استقبال گرم کاربران روبرو شدند [بخش دوم-آخر]

اپل از جمله شرکت های شناخته شده و ارزشمند جهان است. این کمپانی همه ساله با ارائه نسل جدید گجت های محبوب خود جریان رسانه ای قدرتمندی را به راه می اندازد و استانداردهای تازه ...

اپل از جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - شرکت های شناخته شده و ارزشمند جهان است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - این کمپانی همه ساله با ارائه نسل جدید گجت های محبوب خود جریان رسانه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - قدرتمندی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - راه می اندازد و استانداردهای تازه ای را در صنعت تکنولوژی تعریف - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - می کند.

اما همانطور که در مطلب شب گذشته گفتیم شرکت ها در مسیر پیشرفت با مشکلاتی روبرو می شوند و بعضا نمی توانند به آنچه در سر داشته اند، رنگ واقعیت بدهند. اپل نیز از این قاعده جدا نیست و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - در طول چندین دهه از فعالیتش بارها پیش آمده که نتواند آینده دلخواهش را برای قابلیت ها و محصولات تازه خود ترسیم کند. در پست - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - دیشب شش مورد از این محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - را با شما در میان گذاشتیم و در این قسمت می خواهیم شش محصول دیگر را از نظر بگذرانیم.

۷- نیوتن؛ دستگاهی پر از باگ که می خواست کاربران را با تکنولوژی تاچ آشنا کند

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم

قبل از آنکه همه ما تلفن هوشمند بخریم، خیلی از مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - از دستیارهای دیجیتالی شخصی استفاده می کردند و نکته عجیب برای طرفداران اپل اینکه واژه PDA نخستین بار با عرضه Newton MessagePad اپل در سال ۱۹۹۲ میلادی ابداع شد.

نیوتن دستگاهی با ایده آینده نگرانه بود که کمی زودتر از زمان خود متولد می شد. این دستگاه علاوه بر مدیریت برنامه ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - فهرست مخاطبان می توانست از هر نقطه ای که بخواهید برای شماره دلخواهتان فکس ارسال کند که این ویژگی در دهه ۹۰ میلادی فوق العاده بود.

اما متمایزترین ویژگی این دستگاه قابلیت تشخیص امضای آن بود که به کاربران امکان می داد با کمک یک استایلوس روی صفحه نمایش آن نقاشی کرده یا متن مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - نظرشان را بنویسند. تقریبا تمامی ویژگی های MessagePad جلوتر از زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - خود بود.

قیمت این دستگاه نیز درست مانند قابلیت هایش دست نیافتنی بود: اپل قیمت ۶۹۹ دلار را برای MessagePad خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - در نظر گرفته بود که با ۱۲۰۰ دلار امروز برابری می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - کند. MessagePad اپل در کنار قیمت بالایش یک ایراد عمده دیگر هم داشت و آن هزاران باگی بود که مرتبا در آن کشف می شد و به همین خاطر اپل سه مرتبه عرضه آن را به تعویق انداخت. به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - همین خاطر نیز نیوتن یکی از محصولاتی بود که جابز بلافاصله - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - بعد از پیوستن دوباره اش به اپل در اواخر دهه ۹۰ میلادی تولیدش را متوقف کرد.

۸- Apple III؛ دستگاهی که برای کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - و کارها طراحی شد اما از رقابت باز ماند

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم

بعد از موفقیت Apple II اپل وارد دهه ۸۰ شد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - و یکی از برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - هایش برای این دهه سلطه برای شرکت ها و دفاتر کار بود. برای همین منظور Apple III ساخته شد تا نیازهای مختلف کسب و کارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - سراسر دنیا را برطرف کند و برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - همین قابلیت هایی نظیر کیبورد به سبک دستگاه های تایپ برای آن در نظر گرفته شد که امکان شیفت کردن سریع از حروف بزرگ به کوچک یا بالعکس را داشت و به نمایشگر بزرگ تری مجهز بود. Apple III اولین کامپیوتری بود که استیو وزنیاک در طراحی اش نقشی نداشت و در عوض طراحی آن بر عهده کمیته ای متشکل از مهندسان اپل و بخش های بازاریابی آن بود.

با در نظر داشتن همین مساله عجیب نبود که Apple III ایراداتی اساسی در طراحی داشته باشد. برای مثال به خاطر مسئله ناپایداری عملکرد، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - اپل مجبور شد که ۱۴ هزار دستگاه تولید و فروخته شده را جمع آوری کند. مشکل دیگر این بود که صدای فن های خنک کننده به قدری جابز را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - آزار می داد که او با اضافه کردن منفذ یا هر گونه فن به این کامپیوتر مخالفت کرد و در نتیجه داغ شدن بیش از اندازه از دیگر مشکلات رایج کاربران این سیستم بود. علیرغم تلاش ها برای رفع این ایرادات تولید Apple III در سال ۱۹۸۴ میلادی متوقف شد.

۹- - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - کامپیوتر لیزا که قرار بود کاربران خانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - را با خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - همراه کند اما باعث تضعیف وجهه مکینتاش شد

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم

Apple III تنها تلاش اپل برای جایگزین کردن Apple II نبود و توسعه لیزا که برگرفته از سرواژه های عبارت Local Integrated Software Architecture به معنای معماری نرم افزار یکپارچه بومی است نیز در همین راستا صورت گرفت. ساخت این کامپیوتر از اواخر دهه ۸۰ میلادی آغاز شد و تلاش داشت که صنعت کامپیوتر را وارد سمت و سوی تازه ای کند. نکته مهم آنکه لیزا برای نخستین بار به اینترفیس گرافیکی مجهز بود و جابز آن را آینده کامپیوترها می دانست.

به لطف این کامپیوتر توسعه چندین برنامه مهم در محیط Lisa Office (که البته در عصر مدرن منسوخ شده) انجام گرفت که از آن جمله میتوان به LisaWrite و LisaGraph و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - همچنین ابزارهای برنامه نویسی در Lisa Workshop اشاره کرد. این کامپیوتر همچنین برای خود یک ماوس داشت که برای کامپیوترهای آن دوران عجیب بود.

علیرغم این دیدگاه و نوآوری ها، لیزا سه ایراد اصلی داشت: نخست قیمت آن که ۱۰ هزار دلار بود؛ دوم استفاده از سیستم پرونده اختصاصی به نام Twiggy که کارایی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - لازم را نداشت و در نهایت اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - به دنبال فروش ناموفق لیزا (تنها چند هزار دستگاه در سال اول) استیو جابز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - مجبور به ترک تیم توسعه دهنده لیزا شد.

اما اگر جابز پروژه لیزا را ترک نمی کرد شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - نمی توانست ایده های مبتکرانه اش را در یکجا جمع کرده و موفق به ساخت مکینتاش شود.

۱۰- مک پرفورما؛ شکستی دیگر برای اپل

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم

سری کامپیوترهای پرفورما از همان ابتدا با مشکلات زیادی همراه بود. اپل حدود ۷۰ مدل از این محصول را تولید کرد و تنها وجه تمایز آنها سرعت پردازش آنها بود. مدل x200 با امکاناتی نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - سرعت پردازشی بیشتر، سازگاری با CD-ROM و توانایی اتصال به اینترنت به دست مشتریان رسید و در ادامه مسیر پرفورما برای ورود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - به کلاس های درس باز شد و امکانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - برای دانش آموزان فراهم گردید تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - از برنامه ها و نرم افزارهای جدید این محصول استفاده نمایند.

اما مشکلی که تقریبا هیچکس در ابتدا تشخیص نداد این بود که توان پردازشی این کامپیوتر صرفا برای انجام تسک های سبک نظیر کار با برنامه های پردازش کلمات یا CD-ROM مناسب بود و وقتی کاربران تلاش می کردند به اینترنت یا کامپیوترهای دیگر موجود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - در شبکه متصل شوند، عملکرد پرفورما دچار اختلال می شد و در زمان تایپ آدرسهای تحت وب نیز حروف به صورت تناوبی گم می شدند.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - ادامه مشکلات پیش روی پرفورما کم کم سر بر آوردند و این ایده در ذهن بسیاری شکل گرفت که مک سرعت و پایداری لازم نسبت به دیگر پی سی ها را ندارد و به همین خاطر برای بیش از یک دهه کامپیوترهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - مک عقب تر از پی سی ها بودند. بنابراین پرفورما به لوازم جانبی اضافی نیاز داشت تا مشکلات خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - تا حد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - ممکن برطرف کند و همین مساله قیمت نهایی آن را بالا می برد.

۱۱- Power Mac G4 Cube - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - کامپیوتری دیگر برای کاربران خانگی که شکست خورد

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم

با یک نگاه به G4 Cube - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - می شد بسیاری از مشکلاتی که اپل در گذشته به آن متهم شده بود را شناسایی کرد و ارجحیت دادن به طراحی نسبت به عملکرد یکی از اصلی ترینشان بود. G4 Cube طراحی بی نظیری داشت و می توان گفت جلوتر از زمان خود حرکت می کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - و روح - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - آن در مک مینی دمیده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - است.

با این حال، مک مینی مشکلات Cube را نداشت که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - از آن جمله میتوان به کابل های متصل شده به بدنه دستگاه اشاره کرد که کاملا در معرض دید بودند و از زیبایی کلی آن کاسته بودند. اصلی ترین مشکل Cube به ظرافت آن باز می گشت: قاب یا کیس آن مرتبا دچار ترک های مویی می شد و اپل معتقد بود این ترک ها ناشی از فرایندهای تولید بوده اند.

۱۲- پاور بوک ۵۳۰۰ که قرار بود لپ تاپ بهتری نسبت به بقیه باشد اما نبود

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم

پاوربوک قرار بود جهشی رو به جلو برای کامپیوترهای پرتابل باشد. این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - که در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - وهله نخست به خاطر برخورداری از ۶۴ گیگابایت رم (که همین حالا هم از خیلی لپ تاپ های امروزی بیشتر است) با توان پردازشی بالایی وارد بازار شد و پورت های متعددی برای اتصال آن به دستگاه های دیگر روی بدنه اش تعبیه شده بود و در نتیجه پاوربوک در نظر بسیاری یک دستگاه  همه کاره بود.

پاور بوک تیم بازاریابی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - قدرتمندی داشت و در چندین فیلم مطرح دهه ۹۰ از جمله  Liar, Liar، My Best Friend's Wedding و  معروف تر از همه Independence Day نشان داده شد.

علیرغم وجهه شناخته شده و مطرح و سخت افزار خوبی که برای این سیستم در نظر گرفته شده بود پاور بوک دو مشکل عمده داشت: نخستین و کوچک ترین مساله اینکه ارزان ترین مدل آن که بیشتر مورد توجه کاربران قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - گرفت سرعت چندانی نداشت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلفچگان استان قم - چرا که اپل برای پایین نگه داشتن قیمت، کش اضافه آن را حذف کرده بود و دوم اینکه باتری این محصول به صورت متناوب دچار آتش سوزی می شد و نهایتا اپل را وادار به جمع آوری آن از سطح بازار کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone