🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25651.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 2020 احتمالا چیپست 5 نانومتری خواهد داشت

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده آیفون 2020 با مودم کوالکام X55 5G و چیپست 5 نانومتری A14 بایونیک به بازار عرضه خواهد شد. طبق گزارش سایت Nikkei، اپل سه مدل از آیفون های سال بعد ...

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده آیفون 2020 با مودم کوالکام X55 5G و چیپست 5 نانومتری A14 بایونیک به بازار عرضه خواهد شد.

طبق گزارش سایت Nikkei، اپل سه مدل از آیفون های سال بعد را با مودم نسل پنجم کوالکام X55 به بازار خواهد فرستاد. این مودم در کنار چیپست جدید اپل یعنی A14 بایونیک قرار خواهد گرفت که برای اولین بار با فناوری لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته می شود.

پیش از این شایعاتی در مورد عرضه عرضه آیفون 2020 با مودم 5G منتشر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - بودند. خبر عرضه سه مدل آیفون 2020 با مودم 5G قبلاً منتشر شده بود و تحلیلگران موسسه جی‌پی مورگان نیز پیش بینی کرده بودند آیفون های 2020 با نمایشگر اولد و مودم 5G به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - بازار عرضه می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی

حالا چند ماه پس - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - از پایان یافتن دعوای حقوقی اپل و کوالکام، مدل دقیق - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - مودمی که اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - قصد دارد از آن در آیفون های سال بعد استفاده کند مشخص شده است. اپل با خرید کسب و کار موبایل اینتل در اوایل خرداد ماه 98، قصد دارد در آینده مودم آیفون ها را خودش بسازد.

در ادامه گزارش سایت Nikkei نوشته شده که اپل می خواهد با صرف نظر از فرآیند 7 نانومتری چیپست A12 بایونیک، چیپست سال بعد خود را با فرآیند لیتوگرافی 5 نانومتری تولید کند. گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - شده رقیب اپل یعنی شرکت هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - نیز در حال ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - چیپست Kirin 1000 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - با فناوری لیتوگرافی 5 نانومتری است و سال آینده از آن برای اولین بار در سری میت 40 استفاده خواهد کرد.

پیش بینی می شود آیفون های 2020 علاوه بر بهره مندی از مودم 5G و چیپست جدید، برای اولین بار از سال 2017 با ظاهر جدید و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شوند. احتمال دارد کمپانی کوپرتینویی در کنار رونمایی از سه آیفون پرچمدار در سال آینده، از یک آیفون ارزان قیمت و جانشین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - مدل SE نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ساوه استان مرکزی - رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone