🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34872.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی IBM پای مناظره ای جالب با انسان نشست

هوش مصنوعی IBM بار دیگر در رویایی انسان با ماشین خبر ساز شد. IBM که به خاطر ساخت ابررایانه هایی با توان شکست اساتید بزرگ شطرنج شناخته می شود، روز گذشته در سانفرانسیسکوی آمریکا مجددا ...

هوش مصنوعی IBM بار دیگر در رویایی انسان با ماشین خبر ساز شد. IBM که به خاطر ساخت ابررایانه هایی با توان شکست اساتید بزرگ شطرنج شناخته می شود، روز گذشته در سانفرانسیسکوی آمریکا مجددا ماشین های ساخت خود را مقابل انسان قرار داد. سیستم به نمایش گذاشته شده که از آن تحت عنوان Project Debater یا پروژه مناظره گر یاد شده در دو دور مختلف مقابل دو انسان قرار گرفت.

رای نهایی چه بود: انسان ها همچنان پیشتاز هستند اما اختلاف شان با ماشین ها اندک است.

برنده چه کسی بود: چندان اهمیت ندارد.

موضوع مهم در واقع آن است که برای نخستین بار سیستمی با بهره گیری از هوش مصنوعی توانسته توانمندی هایش برای بحث و استدلال را به رخ انسان بکشد. براساس اعلام IBM این فناوری نشانگر کشفی بزرگ برای تجهیز نمودن کامپیوترها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - به توانایی درک واقعی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - زبان است.

در این رویارویی اما، دو مناظره گر قهار به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - نام های Noa Ovadia و Dan Zafrir توانستند هوش مصنوعی IBM را شکست دهند. هر شرکت کننده به مدت چهار دقیقه فرصت داشت که رقیب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - را کنار بزند و بعد مجددا چهار دقیقه دیگر در اختیارش گذاشته می شد تا جواب طرف مقابل را بدهد و در انتها نیز دو دقیقه دیگر دریافت میکرد تا بحث را ببندد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل
هوش مصنوعی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - IBM

نکته مهم در این مباحثه توانایی Debater در گوش دادن به استدلال های مطرح شده از سوی طرف مقابلش و همچنین تلاش برای رد نظر وی بود که درست مانند یک انسان به نمایش گذاشته شد. گاهی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اوقات نیز Debater حرفی که ممکن بود طرف - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - مقابل بزند را حدس می زد و با پیش دستی حمله لفظی تازه ای را علیه وی آغاز می کرد.

Debater حتی دوبار تلاش کرد که با شوخ طبعی جواب طرف مقابلش را بدهد و یکبار اعلام کرد که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اگر خون داشت «خونش از حرف های آن فرد به جوش می آمد».

البته هوش مصنوعی IBM نقاط ضعفی هم داشت و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - مثلا گاهی برای اعلام نقطه نظراتش صرفا از دیتای خام و مرتبط استفاده می کرد. مثلا در جایی در رابطه با مزایا و معایب پزشکی از راه دور، هوش مصنوعی IBM به حکم دادگاه عالی در آیووا اشاره کرد که تقریبا بی ارتباط به مبحث معایب و مزایا بود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل

اما در رابطه با فواید هوش مصنوعی که این روزها به موضوعی داغ در جوامع مختلف بدل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده باید بگوییم که دسترسی به حجم بالایی از دیتا را فراهم نموده و تحلیل آن دیتا را ساده تر می کند. از سویی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اما برخی نگرانند که هوش مصنوعی باعث - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - از دست رفتن مشاغل انسانی شود یا در سناریویی بدتر نابودی انسان را منجر شود.

با این حال اما پیش بینی هایی از این دست IBM را از پیشرفت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - این زمینه بر حذر نمی دارد. این شرکت از سال ها قبل فعالیت در زمینه هوش مصنوعی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - را آغاز کرد و در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - سال ۱۹۹۶ میلادی بود که ابررایانه دیپ بلو آن با قرار گرفتن در مقابل استادبزرگ شطرنج، گری کاسباروف روس، خبرساز شد.

طبق اعلام کارشناسان این شرکت برای آنکه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک کامپیوتر بتواند با انسان مناظره داشته باشد باید سه مانu بزرگ از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش رو برداشته شوند:

  • سیستم باید حجم بالایی از متن را دریافت کرده
  • اطلاعات موجود در آن را تحلیل نموده
  • و بعد اطلاعات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر پارس آباد استان اردبیل - قانع کننده و مرتبطی را از آن اقتباس کند.

این سیستم همچنین باید به صحبت های طرف مقابل گوش داده و استدلال هایی که می آورد را درک نماید تا مفهوم و فحوای کلامش را متوجه شود و نقاط ضعف او را بسناسد. در انتها این سیستم باید مباحثه ها و ابهامات ذهنی فرد را شناسایی کرده و نقطه نظر خود را وارد نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone