🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34001.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام در حال ساخت یک اپلیکیشن جداگانه برای خرید کردن است

با توجه به گفته منابع آگاه به وب‌سایت ورج، اینستاگرام ساخت اپلیکیشن جدیدی با نام احتمالی IG Shopping را در دستور کار قرار داده است. این اپ با محوریت «خرید کردن» بوده و به کاربران ...

با توجه به گفته منابع آگاه به وب‌سایت ورج، اینستاگرام ساخت اپلیکیشن جدیدی با نام احتمالی IG Shopping را در دستور کار قرار داده است. این اپ با محوریت «خرید کردن» بوده و به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - کاربران اجازه می‌دهد تا از بین اکانت‌های فروشندگانی که دنبال کرده‌اند، محصولات مختلفی را جستجو کرده و چیزهایی که می‌خواهند را مستقیما از اپلیکیشن بخرند.

البته هنوز صحبتی از تاریخ عرضه اپ به میان نیامده و بنابراین همانند خیلی از ویژگی‌هایی که در مرحله تست به سر می‌بردند و هیچوقت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - به عرضه جهانی نرسیدند، IG Shopping هم ممکن است کنسل شود. با این حال منابع آگاه باور دارند که اینستاگرام اپلیکیشن جدیدش را یک حرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - رو به جلو در صنعت تجارت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - الکترونیک می‌داند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان
اینستاگرام چند وقت پیش اپلیکیشن جداگانه IGTV‌ را معرفی کرد؛ پلتفرمی ویدیویی که رقیبی برای یوتوب به حساب می‌آید.

بنابراین بعید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - به نظر می‌رسد IG Shopping در دسترس عموم قرار نگیرد. هم اکنون بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - 25 میلیون اکانت کسب و کاری در سرویس اینستاگرام فعالیت می‌کنند و در این بین 2 میلیون آن‌ها نقش تبلیغ کننده را دارند. از طرفی گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که از پنج کاربر اینستاگرام، چهارتا آن حداقل یکی از این اکانت‌های بیزینسی را دنبال می‌کنند.

با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - این آمار و ارقام، ساخت یک اپلیکیشن جداگانه برای خرید کردن نه تنها پتانسیل این را دارد تا کسب و کارهای بیشتری را سمت اینستاگرام بکشاند بلکه می تواند درآمد این کمپانی را نیز افزایش بدهد. منابع داخلی در ادامه صحبت‌هایشان گفته‌اند که فیسبوک احتمالا برای این اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - خدمات پولی را هم در نظر خواهد گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان

سیاستی که اگر رنگ و بوی حقیقت به خودش بگیرد، IG Shopping را به رقیبی برای پلتفرم خدماتی و معروف Shopify تبدیل خواهد کرد. البته همین الان بعضی وب‌سایت‌های شخص ثالث، ابزارهایی را در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - تبلیغ کنندگان اینستاگرام قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - می‌دهند. مثلا سایت Four Sixty در ازای نظارت بر محتوا اکانت، ساخت عکس‌های مناسب، زمان بندی پست‌ها و خدمات دیگری پولی را دریافت می‌کند.

اینستاگرام ویژگی خرید کردن را در ماه های پایانی سال 2016 تست کرد و سال گذشته این قابلیت به اپ اضافه شد. کمپانی‌ها حالا می‌توانند محصولات خود را روی عکس‌ها تگ کنند و بنابراین کاربر با کلیک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شاندیز استان خراسان - روی عکس محصول مورد نظرش را خواهد خرید. این کمپانی هم اکنون نیز در حال تست ویژگی است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق استوری‌های اینستاگرام خرید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone