🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34006.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید کروم با طراحی و قابلیت‌های جدید منتشر شد

نسخه جدید کروم علاوه بر برخورداری از قابلیت های هوشمند بیشتر، طراحی جذابتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. مرورگر کروم اخیرا دهمین سالگرد انتشار خود را پشت سر گذاشته و گوگل هم به ...

نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - جدید کروم علاوه بر برخورداری از قابلیت های هوشمند بیشتر، طراحی جذابتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مرورگر کروم اخیرا دهمین سالگرد انتشار خود را پشت سر گذاشته و گوگل هم به همین مناسبت از طراحی جدید اپلیکیشن خود رونمایی کرده است.

این کمپانی پس از انتشار چندین نسخه بتا در نهایت نسخه جدید و بهره مند از طراحی متریال ۲ را منتشر کرده است. در نسخه ۶۹ این مرورگر طراحی سرراست جایگزین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - تب های ذوزنقه ای شده که مشاهده آیکون های وب در صورت باز بودن تب های زیاد را ساده تر می سازد. منوها، پیام ها و آدرس بار بسیار ساده تر شده و در نسخه iOS  هم نوار ابزار به پایین منتقل شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - به دسترسی بهتر کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - کند. تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس

تغییرات به همین موارد محدود نمی شود و حالا نوار جستجو بعضی پاسخ ها را مستقیما به نمایش گذاشته و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - شما را از باز کردن تب جدید برای بررسی مسائلی مثل چک کردن آب و هوا یا سوال در مورد افراد مشهور بی نیاز می کند. مدیریت پسوردها نیز به ویژگی های تولید پسورد داخلی و تشخیص هوشمندتر پیچیدگی رمز مجهز شده است. پرکردن خودکار فرم ها، آدرس ها و پسوردها با دقت بیشتری صورت گرفته و می توان از تب جدید برای ایجاد میانبرهای سایت بهره برد.

این کمپانی برای افزایش هیجان جشن ۱۰ سالگی مرورگر خود بازی «دینو» را که در صورت عدم اتصال نمایش داده می شود، به روزرسانی کرده است. نسخه جدید برای سیستم های ویندوز، iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - و اندروید از امروز منتشر می شود.

گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - اشاراتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - قابلیت های کروم در ده سال آینده هم داشته است. این کمپانی که با استفاده از یادگیری ماشینی در پی شناسایی سایت های فیشینگ و بدافزار بوده، برنامه هایی برای هوشمندتر ساختن کروم با کمک هوش مصنوعی دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - برای مثال با جستجوی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرودشت استان فارس - یک موزیک، بیوگرافی خواننده، کنسرت های بعدی و امکان خرید بلیط برای کاربر فراهم می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone