🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34005.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مدیر پیام رسان آی گپ از فیلتر نشدن تلگرام طلایی و هاتگرام در ۱۵ شهریور خبر داد

همانطور که پیش‌تر در دیجیاتو خواندید، زمزمه‌هایی مبنی بر دستور برخی نهادهای حاکمیت برای عدم فیلترینگ تلگرام طلایی و هاتگرام در تاریخ 15 شهریور ماه به گوش می‌رسید و حالا «محمدرسول کاظمی» مدیرعامل آی‌گپ در ...

همانطور که پیش‌تر در دیجیاتو خواندید، زمزمه‌هایی مبنی بر دستور برخی نهادهای حاکمیت برای عدم فیلترینگ تلگرام طلایی و هاتگرام در تاریخ 15 شهریور ماه به گوش می‌رسید و حالا «محمدرسول کاظمی» مدیرعامل آی‌گپ در توییتر با بیان اینکه احتمالاً قوه قضاییه مهلت کارکرد این نسخه‌های غیر رسمی تلگرام را تمدید کرده، گلایه خود را نسبت به این موضوع نشان داده است.

محمدرسول کاظمی پیش‌تر در گفتگوی خود با دیجیاتو نیز تاکید کرده بود که این دو پیام رسان مانع از رشد و تعالی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیام‌رسان‌های بومی شده‌اند و اظهار داشته بود که تا وقتی این مدل‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - در حال فعالیت هستند، نمی‌توان جذب مخاطب کرد:

«در زمان فیلترینگ تلگرام روزانه صد تا دویست هزار نفر کاربر به مجموعه ما اضافه می‌شد ولی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - الان این ماجرا فیصله یافته و جذب کاربر ما بسیار کم شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - است. دو برنامه مذکور نزدیک به 30 میلیون کاربر دارند و کماکان هم فعال هستند. آی گپ امروزه نزدیک به دو میلیون نصب دارد و نزدیک به یک میلیون هم کاربر فعال درون خودش جای داده است ولی این رقم می‌توانست بسیار بالاتر باشد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل
کاظمی ویدئویی کوتاه از سرورهایی که خریداری و یا اجاره شده‌اند را در توییت خود منتشر کرده است. 

او گفته بود که پشت این پیام رسان‌ها افرادی هستند که نمی‌گذارند آنها به حالت معلق در بیایند و حالا هم در توییتی که نوشته با تاکید بر روی این گفته خود اعلام کرده که: «پیام‌رسان‌های داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌توانند ولی بعضی‌ها نمی‌گذارند.»

پیش‌تر در حاشیه نمایشگاه الکامپ دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفتگوی خود با اهالی رسانه عنوان کرده بود که وضعیت دو اپلیکیشن تلگرام طلایی (طلاگرام) و هاتگرام به زودی تعیین تکلیف و فیلتر خواهند شد. او تاریخ این فیلترینگ را 15 شهریور ماه اعلام کرده بود. با نزدیک شدن به روز موعد اما زمزمه‌هایی مبنی بر فیلتر نشدن این شبکه به گوش می‌رسید و در حال حاضر محمدرسول کاظمی روی این شایعات صحه گذاشته و از خرج و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - مخارجی که تیمشان برای سرورها و موارد دیگر انجام داده خبر داده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - است؛ مخارجی که به گفته او با وجود فیلتر نشدن و پایدار بودن این دو اپلیکیشن بی اثر خواهند بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل

او در ادامه سلسله توییت‌های اعتراضی خود گلایه‌های تندی نسبت به قوه قضاییه و سیاست‌های دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - داشته و ادعا کرده که این دو اپلیکیشن در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - حقیقت پیام رسان نیستند بلکه صرفا یک فیلترشکن هستند و با رانت کار خود را ادامه می‌دهند:

«شرکتی بدون هیچ دانش و تخصصی یک فیلترشکن راه انداخته است. گناه داره ببندیدش. فقط موندم دفعه قبل مرکز ملی مهلت خرداد اینارو تمدید کرد این ۱۵ شهریور رو اقای لاریجانی رییس قوه قضاییه... دفعه بعدی حتما میرن سراغ یکی دیگه تو این مملکت دست به دامن اون میشن و قانع میکنن بزار کار کنیم داخلیا نمیتونن.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل

رسول کاظمی در توییت‌های خود چندین بار تاکید کرده که پیام‌رسان‌های داخلی می‌توانند از پس جمعیت میلیونی کاربران ایرانی بر بیایند ولی عده‌ای در این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - میان مانع‌تراشی می‌کنند. او ضمنا تصحیح کرده که مخالف فیلترینگ تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر پارس آباد استان اردبیل - است و اگر این فیلترینگ برداشته شود، دو پیام رسان طلاگرام و هاتگرام خالی از جمعیت کاربران خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone