🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34008.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل با عرضه زود هنگام چیپست های 7 نانومتری کوالکام را کنار می زند

دو شرکت بزرگ تولید کننده چیپست، کوالکام و مدیاتک چیپ های مبتنی بر معماری 7 نانومتری خود را دیرتر عرضه می کنند و به این ترتیب اپل با چیپ آیفون های بعدی بر آنها غلبه ...

دو شرکت بزرگ تولید کننده چیپست، کوالکام و مدیاتک چیپ های مبتنی بر معماری 7 نانومتری خود را دیرتر عرضه می کنند و به این ترتیب اپل با چیپ آیفون های بعدی بر آنها غلبه خواهد کرد.

دلیل تأخیر عرضه از سوی برخی تولید کننده ها هزینه بالای تولید این چیپ ها اعلام شده؛ چیپ هایی که وعده بهبود کارایی 20 تا 30 درصدی رانسبت به نمونه های فعلی می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - دهند.

کوالکام قصد دارد جدیدترین چیپست خود اسنپدراگون 855 را در اوایل 2019 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - روانه بازار کند. این موضوع برای اپل خبر خوشایندی به حساب می آید. اپل در 21 شهریور ماه از آیفون های جدید خود رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - می کند. انتظار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - می رود در 3 مدل آیفون 2018 شاهد استفاده از چیپست های 7 نانومتری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - باشیم؛ چیپ هایی که تولیدشان به کمپانی TSMC سپرده شده است.

در کنار این نام ها هواوی دیگر شرکتی است که به نظر می رسد برای عرضه چیپست ها 7 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - نانومتری خود - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - آماده باشد. به گفته هواوی چیپ کایرین 980 که اخیراً معرفی شده هزینه تحقیق و توسعه فرایند تولید 300 میلیون دلاری را برای آنها به همراه داشته و بزرگترین چالشی بوده که با آن روبرو شده اند. به نظر می رسد قرار است این چیپ در گوشی های سری میت 20 هواوی تعبیه شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان

در نهایت باید اشاره کرد که شرکت ها بیشتر تلاش می کنند بر تولید چیپ ها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - بر اساس فناوری های 12 و 14 نانومتری برای دستگاه های میان رده قدرتمند تمرکز کنند. شرکت های دیگری از جمله گلوبال فاندریز در حال حاضر تولید چیپ های مبتنی بر فناوری 7 نانومتری FinFET را تا مدتی نا معلوم معلق کرده اند. اشاره شده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - که این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - در پی تمرکز بر چیپست های 12 و 14 نانومتری است.

اما در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - از دید کاربران دستگاه های هوشمند چه اتفاقی می افتد؟ به نظر می رسد برای مدتی در ماه های آتی شاهد یک فاصله بزرگ از حیث کارایی بین گوشی های هوشمند پرچمدار باشیم. احتمالاً اپل اولین شرکتی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سبزوار استان خراسان - خواهد بود که گوشی های هوشمند مبتنی بر فناوری 7 نانومتری را در تعداد انبوده روانه بازار می کند. در این صورت می تواند حداقل برای مدتی بر بازار حکمرانی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone