🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34004.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

85 درصد کاربران اپل از iOS 11 استفاده می کنند

چند ماهی است که نسخه‌ی بتای عمومی iOS 12 منتشر شده و کاربران کم کم سعی می کنند این سیستم عامل را امتحان کرده و به آن کوچ کنند اما هنوز هم بسیاری از کاربران به iOS ...

چند ماهی است که نسخه‌ی بتای عمومی iOS 12 منتشر شده و کاربران کم کم سعی می کنند این سیستم عامل را امتحان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - کرده و به آن کوچ کنند اما هنوز هم بسیاری از کاربران به iOS 11 دلبستگی دارند و قابلیت های ویژه ای نسخه بعدی آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - را وادار به دریافتش نکرده چرا که اخیراً گزارش شده هنوز 85 درصد صاحبان آیفون و آیپد از iOS 11 استفاده می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان

همگان تصور می کردند با عرضه‌ی بتای عمومی iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - 12 همه‌ی کاربران نرم افزار جدید را دریافت کرده و نسخه قبلی به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - فراموشی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - سپرده می شود اما مشکلات پایداری و چند مسئله عجیب دیگر موجب شده کاربران ترجیح دهند از سیستم عامل قبلی خود یعنی iOS 11 استفاده کنند.

حال به نظر می‌رسد که هنوز تعداد زیادی از صاحبان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - آیفون و آیپد به سیستم عامل فعلی دلبستگی داشته و برای دریافت بتای نسخه‌ی جدید عجله ندارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان

بر اساس گزارشات اخیر ۸۵ درصد صاحبان گجت‌های اپل از iOS 11 استفاده می‌کنند و تنها ۱۰ درصد از آنها iOS 10 را انتخاب کرده‌اند. این در حالی است که ۵ درصد کاربران نسخه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - قدیمی تر از این دو را روی گوشی‌هایشان نگه داشته‌اند.

مقایسه‌ی درصد استفاده کاربران از آخرین نسخه‌های سیستم عامل شرکت‌ها با یکدیگر چندان درست نیست اما سیستم عامل اپل از اندروید در این زمینه عملکرد بهتری دارد چرا که کاربران گوگل هنوز میان استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - نسخه‌های مختلف مردد هستند و درصد کمتری از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - آنها آخرین نسخه را دریافت کرده‌اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان

البته اپل همیشه موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - شده با ویژگی‌های جدید تعبیه شده در سیستم عامل‌های خود، کاربران را به آپدیت سیستم‌ عامل‌ هایشان ترغیب کند. شمار کاربران iOS 10 در سال گذشته‌ نیز ۸۷ درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - بود. این در حالی است که سال ۲۰۱۶ میلادی، ۸۸ درصد کاربران سراغ سیستم عامل iOS 9 رفته بودند.

البته اپل در عرضه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - iOS 11 کمی عجولانه رفتار کرد و نتوانست که سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - بدون نقص همیشگی‌اش را خلق کند. به همین دلیل رقم یاد شده کمی از رکورد‌های همیشگی این کمپانی فاصله گرفته است. برای مثال نسخه‌ی iOS 11.4 باگ های زیادی داشت که نتوانسته بود رضایت تمامی کاربران را فراهم کند. حال باید دید iOS 12 پایدار و بی عیب نقص می‌تواند پس از عرضه‌ی عمومی خود تمامی رکورد‌های اپل را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر ماسال استان گیلان - جابجا کند یا خیر.

 

تماشا کنید: سومین بتای توسعه‌دهندگان iOS 12 منتشر شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone