تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20726.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تایید شد: هک توییتر با تضعیف سیستم های کارکنان آن صورت گرفته است

پس از هک توییتر و انتشار توییت های جعلی از طریق اکانت شخصیت های معروفی چون بیل گیتس در این پلتفرم، حالا مدیران این شبکه اجتماعی بر آن شده اند تا اطلاعاتی در خصوصی حمله ...

پس از هک توییتر و انتشار توییت های جعلی از طریق اکانت شخصیت های معروفی چون بیل گیتس در این پلتفرم، حالا مدیران این شبکه اجتماعی بر آن شده اند تا اطلاعاتی در خصوصی حمله پیش بینی نشده روز گذشته ارائه نمایند. توییتر ساعاتی پیش با انتشار چندین توییت از طریق اکانت پشتیبانی خود اعلام کرد - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که سیستم های - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داخلی آن از سوی هکرها تضعیف شده بودند و تایید نمود که انجام این حمله بدون دسترسی داشتن به ابزارهای داخلی شرکت و امتیازهایی که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در اختیار کارکنانش قرار دارد امکان پذیر نبوده است.

ما آنچه که باور داریم نوعی حمله هماهنگ مهندسی اجتماعی بوده را شناسایی کردیم. دست اندرکاران این حمله موفق شده اند برخی کارکنان ما را که به سیستم ها و ابزارهای داخلی شرکت دسترسی دارند هدف قرار دهند. ما می دانیم که آنها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این شیوه دسترسی برای به دست آوردن کنترل بسیاری اکانت های پر مخاطب (از جمله - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حساب های کاربری تایید شده) استفاده کرده و از سوی آنها توییت هایی را منتشر کرده اند.

به نظر می رسد که توییتر با انتشار این اطلاعات دست داشتن افراد متعدد در این حملات را تایید می کند و پذیرفته که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سیستم های برخی از کارکنانش تضعیف شده اند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

البته مدیران این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شبکه اجتماعی مشخص نکرده اند که هکرها به چه ابزارهایی دسترسی داشته اند یا اینکه حمله دقیقا چطور انجام شده اما نشریه مادربورد تایید کرده که چندین - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حلقه زیرزمینی هک، اسکرین شات های یکی از ابزارهای ادمین در داخل توییتر را منتشر کرده اند که ظاهرا هکرها با کمک همین اطلاعات موفق شدند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کنترل برخی حساب های کاربری را در دست بگیرند و از همین طریق ایمیل های متصل به این حساب ها را عوض کرده و پسورد هایشان را بازیابی کرده اند.

نشریه مادربورد پس از بررسی ابعاد مختلف این حمله حالا اعلام کرده است با هکرهایی صحبت کرده که مدعی اند به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کارکنان توییتر پول داده اند تا آدرس های ایمیل حساب های کاربری محبوب را با استفاده از ابزارهای داخلی خود تغییر دهند تا آنها بتوانند کنترل این اکانت ها را بر عهده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بگیرند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مادربورد همچنین در تایید این ادعاها اسکرین شاتهایی را از ابزارهای داخلی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مورد استفاده در این حمله منتشر کرده است. طبق گزارش ها توییتر برخی حساب های کاربری که اقدام به اشتراک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گذاری این اسکرین شات ها کرده اند را به حالت تعلیق در آورده و به صورت دستی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اقدم به پاک کردن این عکس ها از فید کاربران - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خود کرده اند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

البته هنوز نمی توان با قطعیت اعلام کرد که حمله با همین شیوه انجام شده است و توییتر هم از اظهار نظر در این باره خودداری کرده. با این حال - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اینکه هکرها تقریبا در یک زمان کنترل تعدادی از حساب های - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کاربری محبوب توییتر را در اختیار گرفته اند (از جمله اکانت کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا و اکانت های دارای احراز هویت دو مرحله ای) نشان می دهد نشان می دهد که آنها صرفا به داخل حساب شخصی این افراد نفوذ نکرده اند و دست کم به ابزارهای مورد استفاده کارکنان توییتر دسترسی داشته اند.

توییتر اعلام کرده که هم اکنون مشغول - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بررسی دیگر فعالیت های مخربی است که ممکن است از سوی این افراد انجام گرفته باشد یا اطلاعاتی که این افراد احتمالا به آن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دسترسی پیدا کرده باشند. برای مثال به لحاظ نظری این امکان وجود دارد که هکرها به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیام های خصوصی رد و بدل شده از طریق این حساب ها دسترسی پیدا کرده باشند. همانطور که در خبر قبلی خواندید عاملین حمله با در اختیار گرفتن کنترل حساب های محبوب تلاش کردند تا برای یک کلاهبرداری رمزارز تبلیغ کنند که به موجب آن قربانیان ۱۲۰ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هزار دلار رمزارز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خود را به آدرس های ذکر شده در این توییت ها ارسال کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone