🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13998.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وبلاگ‌نویس چینی به دلیل انتشار ویدیو جعبه‌گشایی می ۱۰ شیائومی محکوم شد

«گو ژویانگ» وبلاگ نویس چینی و مدیر شرکت فناوری «Beautiful» به دلیل انتشار ویدیوی می ۱۰ شیائومی و افشا کردن برخی جزئیات در مورد آن، به پرداخت بیش از ۱۵۴ هزار دلار (یک میلیون یوان) ...

«گو ژویانگ» وبلاگ نویس چینی و مدیر شرکت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - فناوری «Beautiful» به دلیل انتشار ویدیوی می ۱۰ شیائومی و افشا کردن برخی جزئیات در مورد آن، به پرداخت بیش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - از ۱۵۴ هزار دلار (یک میلیون یوان) غرامت متهم شد.

سال گذشته، این وبلاگ نویس چینی پیش از عرضه رسمی نسخه‌ای از گوشی «می ۱۰» شیائومی ویدیویی جعبه گشایی آن را منتشر کرده بود که به نظر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - می‌رسد مولفه محرمانگی را نقض کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان

طبق حکم ارائه شده از سوی کمیسیون داوری اقتصادی و تجاری بین المللی چین، گو ژویانگ،  این وبلاگ نویس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - از توافقنامه محرمانه امضا شده با شیائومی و انتشار اطلاعات در مورد نسخه مربوطه از گوشی می ۱۰ پیروی نکرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - است.

همچنین این گزارش اضافه می‌کند که وی ویدیوی جعبه گشایی این گوشی شیائومی را به صورت آنلاین منتشر کرده و در نتیجه این ویدیو توسط کاربران در سراسر اینترنت نیز پخش شده است. بنابراین رفتار او علاوه بر اینکه توافقنامه محرمانه بین دو طرف را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - نقض کرده، باعث به وجود آمدن اختلال در روند معرفی محصول جدید شیائومی شده و ضررهای جبران ناپذیری به شرکت وارد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان

در نتیجه این حکم، گو ژویانگ موظف به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - پرداخت خسارت بیش از ۱۵۴ هزار دلاری به شرکت تولیدکننده موبایل چینی است. اگر او - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - به هر دلیل در مدت زمان تعیین شده نتواند خسارت را پرداخت کند، باید به ازای تاخیر به وجود آمده، سود خسارت را نیز پرداخت کند. همچنین از او خواسته شده تا طی هفت روز آینده به صورت عمومی از شیائومی عذرخواهی کند. هزینه‌های مربوط به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - شکایت برای این پرونده نیز حدود ۱۵ هزار دلار اعلام شده که گو ژویانگ باید تمام و کمال آن را بپردازد.

به موجب این حکم، وبلاگ نویس جنجالی در شبکه اجتماعی چینی ویبو نامه عذرخواهی خود را منتشر کرده و از تمام کاربران، «لی جون» مدیر عامل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - این شرکت و شیائومی پوزش خواسته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone