🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11244.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE در گوگل پلی کنسول رویت شد

کاربران بسیاری بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسخه فن ادیشن گلکسی S21 هستند. اخیرا گلکسی S21 FE با دریافت تاییدیه بلوتوث SIG‌ یک قدم دیگر به معرفی نزدیک‌‌تر شد و اکنون برخی مشخصات کلیدی آن در ...

کاربران بسیاری بی‌صبرانه منتظر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - رونمایی از نسخه فن ادیشن گلکسی S21 هستند. اخیرا گلکسی S21 FE با دریافت تاییدیه بلوتوث SIG‌ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - یک قدم دیگر به معرفی نزدیک‌‌تر شد و اکنون برخی مشخصات کلیدی آن در گوگل پلی کنسول رویت شده است.

گزارش «MyFixGuide» نشان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌دهد که گلکسی S21 FE از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای بهره می‌برد که این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - هسته‌ها در سه خوشه قرار دارند. این تراشه از یک هسته ۲.۸ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی و همچنین پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۶۰ با فرکانس کاری ۸۴۰ مگاهرتز بهره می‌برد.

این مشخصات مجددا تایید می‌کند که این گوشی هوشمند احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته اطلاعات به اشتراک گذاشته شده چندان جدید نیست، زیرا این گوشی هوشمند پیشتر نیز در بنچمارک گیک‌بنچ با سخت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - افزار مشابه رویت شده است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی

هنوز مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - سامسونگ نسخه دیگری از این دستگاه را با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر. هرچند گزارش‌های قبلی تایید می‌کنند که کره‌ای‌ها احتمالا نسخه‌ دیگری از این موبایل را نیز با تراشه اگزینوس در دسترس کاربران قرار خواهند داد.

به نظر می‌رسد نسخه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - استاندارد گلکسی S21 FE با رم ۶ گیگابایتی رونمایی شود، اما قطعا نسخه‌های دیگر با ظرفیت رم بالاتر نیز عرضه خواهند شد.

از دیگر مشخصات به اشتراک گذاشته شده در مورد گلکسی S21 FE - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌توان به نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - که دارای روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهد بود. در حالی که در اطلاعات جدید توضیحی در مورد نرخ تازه‌سازی نمایشگر ارائه نشده، اما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - پیشتر گفته شده بود که این نسخه نیز مشابه سایر دستگاه‌های سری گلکسی S21 احتمالا از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد، هرچند این احتمال وجود دارد که فاقد نرخ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - بروزرسانی تطبیقی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone