🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43255.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پخش خودکار ویدیوها را در نتایج جستجو آزمایش می کند

گوگل برای عقب نماندن از توییتر و فیسبوک اخیرا تصمیم گرفته که یکی از قابلیت های نه چندان خوشایند این دو شبکه اجتماعی، یعنی پخش خودکار ویدیوها را در نتایج جستجوی خود آزمایش کند. به ...

گوگل برای عقب نماندن از توییتر و فیسبوک اخیرا تصمیم گرفته که یکی از قابلیت های نه چندان خوشایند این دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - شبکه اجتماعی، یعنی پخش خودکار ویدیوها را در نتایج - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - جستجوی خود آزمایش کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - به گزارش وبسایت The SEM Post این موضوع را می توانید در بعضی نتایج جستجو (به ویژه تریلر فیلم های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - سینمایی اکران نشده) مشاهده نمایید.

با تغییراتی که در ساختار جستجوی گوگل صورت گرفته، از این پس تریلر فیلم های جستجو شده در سمت راست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ستون نتایج جستجو و به شکل ویدیوهای بند انگشتی ظاهر می شوند. این ویدیوها به طور خودکار شروع به پخش می کنند و ظاهرا گزینه ای هم برای جلوگیری از پخش آن ها ندارید.

یکی از مقامات گوگل در مصاحبه با انگجت گفته که "ما همواره مشغول تست راه هایی هستیم که بتوانیم تجربه جستجو را برای کاربران مان ارتقاء دهیم، اما فعلا برنامه ای برای اعلام آن ها نداریم". البته گوگل تأیید کرده که در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک برهه زمانی کوتاه مشغول آزمایش قابلیتی برای نمایش تریلر فیلم ها بوده، اما به نظر می رسد که کمپانی در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - حال حاضر نقشه ای برای افزودن دائمی این قابلیت به پلتفرم جستجویش ندارد.

لازم به ذکر است که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویدیوهای نتایج گوگل در حالت پیش فرض به طور بی صدا پخش می شوند. اما این دقیقا بر خلاف رویه ای است که فیسبوک در پیش گرفته و می خواهد که به زودی پخش خودکار ویدیوها در فید خبری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - را با صدا همراه کند. انتشار خبر اضافه شدن این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - قابلیت نارضایتی بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربران فیسبوک را به خاطر پخش بدون اجازه صدا برانگیخته است.

با این اوصاف فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گوگل هم از رویه فیسبوک پیروی می کند، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - یا به طور کامل ایده پخش خودکار ویدیوها را کنار خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone