🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10668.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصاویر زنده آنر واچ GS3 منتشر شد

هر چند پیش‌تر ساعت هوشمند آنر واچ GS3 معرفی شده بود، اما تاکنون تصاویری واقعی از آن به اشتراک گذاشته نشده بود و تنها رندرهای مطبوعاتی این گجت هوشمند منتشر شده بود. اما اکنون اولین ...

هر چند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - پیش‌تر ساعت هوشمند آنر واچ GS3 معرفی شده بود، اما تاکنون تصاویری واقعی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - از آن به اشتراک - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - گذاشته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - نشده بود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - تنها رندرهای مطبوعاتی این گجت هوشمند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - منتشر شده بود. اما اکنون اولین تصاویر واقعی این ساعت هوشمند طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

طبق - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - اطلاعات منتشر شده آنر Watch GS3 در سه نسخه Voyager، Streamer Classic و Racing - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - Edition - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - روانه بازار می‌شود که تمام این مدل‌ها دارای بند سیلیکونی خواهند بود. همچنین تصاویر ارائه شده نسخه Voyager آن را شامل نمی‌شود.

ویژگی برجسته آنر Watch GS3 سنسور ۸ کاناله PPG آن است که برای اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب از الگوریتم‌ و موتور هوش مصنوعی استفاده می‌کند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، ماژول ضربان قلب این ساعت شامل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - یک ماژول ۸ کاناله - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - PPG، یک موتور هوش مصنوعی ضربان قلب، یک الگوریتم ردیابی فرکانس و الگوریتم ضربان قلب هوش مصنوعی می‌شود. به گفته آنر تمام این موارد باعث می‌شود داده‌های ضربان قلب کاربران سریع‌تر و دقیق‌تر اندازه‌گیری شوند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس

آنر Watch GS3 دارای نمایشگر گردی است که اندازه دقیق آن مشخص نشده و به یک قاب فلزی متصل شده است. دو دکمه فیزیکی در این دستگاه دیده می‌شود و آنر از بندهایی استفاده کرده که راحت جدا می‌شوند. همانطور که در ابتدای خبر گفتیم این ساعت‌ها در سه نسخه متفاوت روانه بازار می‌شوند. Voyager با بدنه نقره‌ای و بندهای چرمی آبی، Streamer Classic با بدنه طلایی و بند‌های چرمی قهوه‌ای و Racing Edition با بدنه خاکستری و بندهای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - لاستیکی مشکی همراه خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که آنر چه زمانی دستگاه پوشیدنی Watch GS3 را روانه بازار خواهد کرد اما انتظار می‌رود تا ماه سپتامبر (اواخر تابستان تا اواسط پاییز) آن‌ها به صورت رسمی عرضه شوند. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - به نظر می‌رسد شرکت چینی قصد دارد تا آن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - زمان مشخصات فنی دستگاه خود را افشا نکند. با این وجود انتظار می‌رود در آینده اخبار بیشتری - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آباده استان فارس - از این محصول منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone