🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39698.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پروژه شکست خورده پهپاد Zano امسال دوباره احیا می شود

شاید به خاطر داشته باشید که سه سال قبل پهپاد کوچکی به نام Zano در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد تا عکاسی هوایی را با هزینه کم امکان پذیر سازد. این پروژه با وجود ...

شاید به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران - خاطر داشته باشید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران - که سه سال قبل پهپاد کوچکی به نام Zano در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد تا عکاسی هوایی را با هزینه کم امکان پذیر سازد. این پروژه با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران - وجود جمع آوری 3 میلیون دلار سرمایه جمعی با شکست مواجه شد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران - و حالا در لاس وگاس شاهد حیات دوباره آن هستیم.

امسال در یکی از رویدادهای اقماری CES به نام Drone Rodeo در لاس وگاس دوباره پهپاد Zano را با پیام «آیا دوباره پرواز می کند؟» می بینیم. «ورنون کرزول» یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران - از شخصیت های برجسته دنیای نانو-درون ها که برند اختصاصی Micro Drone را هم به نام خودش ثبت کرده، می گوید تمامی سرمایه های مادی و معنوی تیم Zano را خریده و می خواهد آن را احیا نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران

سؤال اصلی این است که چرا یکی از افراد باسابقه و خوشنام در این صنعت، قصد دارد خودش را با پروژه بداقبال Zano درگیر سازد. کرزول در پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران - به این سؤال می گوید Zano پتانسیل های بالایی دارد و مهندسین شرکت او (Extreme Fliers) می توانند محصول منحصر به فردی را از دل آن بیرون بیاورند که دنیای پهپادهای کوچک را متحول سازد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کرزول می خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهسوار استان مازندران - نرم افزار متن-باز Zano را هم به صورت عمومی منتشر سازد تا کاربران عمومی و حرفه ای بتوانند بسته به نیاز خود از آن استفاده کنند و تعداد زیادی از آنها را برای کاربردهای خاص یکپارچه سازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone