🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39699.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با هدفون های جدید سونی در نمایشگاه CES بیشتر آشنا شوید

سونی امسال در نمایشگاه CES امسال هم مجموعه ای متنوع از هدفون ها را معرفی کرده است که می توانند توجه دوستداران موسیقی را به خود جلب نمایند. یکی از این محصولات، هدفون Xperia Ear ...

سونی امسال در نمایشگاه CES امسال هم مجموعه ای متنوع از هدفون ها را معرفی کرده است که می توانند توجه دوستداران موسیقی را به خود جلب نمایند.

یکی از این محصولات، هدفون Xperia Ear است که البته سال گذشته نمونه اولیه آن رونمایی شد. پس از سال ها تلاش برای حذف صدای محیط و پخش موسیقی در کمال آرامش، سونی تصمیم گرفته رویکردش را عوض کند و سوراخ بزرگی را در قسمت گوشی هدفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ایجاد کرده تا صدای محیط به راحتی از میان آن عبور نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

این رویکرد باعث می شود تا بتوانید در حین گوش دادن به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - موسیقی با کیفیت، به طور عادی با اطرافیان خود نیز به مکالمه بپردازید. البته انتخاب این نوع هدفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها به سلیقه شخصی شما بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می گردد و به احتمال زیاد، همه طرفدار آنها نخواهند بود، مگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - افرادی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که نمی خواهند از محیط اطرافشان جدا شوند.

محصول بعدی در خانواده هدفون های سیم دار سونی جای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می گیرد. این هدفون به نام MDR-1AM2 تمرکز اصلی خود را روی ارائه صدای با کیفیت و تفکیک شده (های-رزولوشن) قرار داده و از ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های خاصی نظیر حذف نویز بی بهره است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

درون هدفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 1AM2 شاهد درایورهای صوتی 40 میلیمتری جدید سونی هستیم که دیافراگم آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از جنس پلیمر کریستال مایع با روکش آلومینیومی است و به گفته سونی می تواند فرکانس های 100 کیلوهرتزی را هم تولید کند، اما از آنجا که اصوات بالای 20 کیلوهرتز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فراتر از حد شنوایی انسان هستند، ادعای شرکت ژاپنی چندان تأثیری بر نتیجه نهایی نخواهد داشت. قیمت این هدفون برابر 300 دلار تعیین شده است.

نهایتاً سونی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مجموعه ای از ایربادهای بی سیم را با کاربرد ورزشی معرفی کرده است که همگی آنها در برابر عرق و رطوبت مقاوم هستند. مدل WF-SP700N که در تصویر زیر می بینید به فناوری حذف نویز دیجیتالی مجهز شده و استاندارد IPX4 را برای مقاومت در برابر قطرات آب و عرق دریافت کرده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شارژدهی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سه ساعته و بیس عمیق از دیگر ویژگی های این هدفون 180 دلاری هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

مدل بعدی WI-SP600N نام دارد که قابلیت حذف نویز و استاندارد IPX4 را ارائه می دهد، اما از آنجا که کاملاً بدون سیم نیست، شارژدهی آن به شش ساعت می رسد. قیمت خرده فروشی این هدفون 150 دلار تعیین شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

آخرین مدل به نام WI-SP500 نیز استاندارد IPX4 دارد و هشت ساعت کارکرد مداوم را نوید می دهد اما خبری از حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نویز نیست. با این حال اگر به دنبال هدفون ساده ورزشی هستید، به چیزی بیشتر از این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 80 دلاری نیازی نخواهید داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

باید اشاره کرد که هر سه محصول فوق از طریق فناوری NFC با موبایل های اندرویدی سینک می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone