🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39701.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی پلتفرم DRVLINE؛ راهکار ماژولار سامسونگ برای اتوموبیل های خودران

همزمان با نمایشگاه CES کمپانی سامسونگ از پلتفرم اختصاصی DRVLINE برای اتوموبیل های خودران پرده برداشت. راهکاری که کره ای ها قصد دارند به کمک آن بالاترین سطح هوشمندی (سطح ۵) را برای خودروها فراهم ...

همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - با نمایشگاه CES کمپانی سامسونگ از پلتفرم اختصاصی DRVLINE برای اتوموبیل های خودران پرده برداشت. راهکاری که کره ای ها قصد دارند به کمک آن بالاترین سطح هوشمندی (سطح ۵) را برای خودروها فراهم سازند.

مقامات سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - می گویند که در طراحی این پلتفرم برای نخستین بار ماژولار بودن و تطبیق پذیری آسان به عنوان اولویت های اول مورد توجه قرار گرفته اند تا از این طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - استفاده از آن در انواع خودروها و با بهره مندی از سخت افزارهای مختلف به راحتی هر چه تمام تر میسر شود.

همان طور که در خلال کنفرانس اختصاصی سامسونگ در لاس وگاس مطرح شد، کمپانی های اتوموبیل سازی و حتی کاربران معمولی ناچار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - هستند پکیج کامل نرم افزار و سخت افزار هوشمند ساز را از یک توسعه دهنده پلتفرم هوشمند خریداری نماید. این یعنی خریدار ناچار است تمام محاسن و معایب آن پلتفرم را نیز یکجا بپذیرید، ضمن این که اختیار چندانی نیز برای دستکاری و اختصاصی سازی آن نیز نخواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان

برای رفع این مشکل سامسونگ پلتفرم DRVLINE را طوری طراحی کرده که خودروسازان می توانند به راحتی آن را با دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - تکنولوژی های مرتبط از سایر کمپانی ها همگام کنند و خودروی بدون راننده مورد نظرشان را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - با ویژگی های اختصاصی عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - نمایند. این قابلیت فقط محصور به نرم افزار نبوده و کمپانی ها در زمینه استفاده از یک سخت افزار خاص و سازنده آن نیز کاملاً مختار خواهند بود.

البته نباید از نظر دور - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - داشت که کمپانی بزرگ سامسونگ به واسطه در اختیار داشتن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - مجموعه های متعدد، ارائه دهنده طیف وسیعی از همین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - ابزارهای مورد نیاز برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کامیاران استان کردستان - هوشمند سازی خودروها است. بنابراین استفاده کنندگان از پلتفرم DRVLINE گرچه انتخاب های بیشتری در اختیار دارند، اما به طور حتم محصولات کمپانی کره ای در بالای فهرست انتخاب های آنها قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone