🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39684.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با این کیف محافظ، مک بوک یا هر گجت دیگری را شارژ کنید

کمپانی Incase یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید کیف های محافظ برای گجت های مختلف و به خصوص محصولات اپل است. این شرکت در CES امسال از یک کیف محافظ لپ تاپ های مک ...

کمپانی Incase یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید کیف های محافظ برای گجت های مختلف و به خصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان - محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان - اپل است. این شرکت در CES امسال از یک کیف محافظ لپ تاپ های مک بوک پرو رونمایی کرده که در عین حال می تواند نقش یک پاور بانک را برای شما ایفا کند.

باتری ۱۴ هزار میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در بدنه کیف محافظ «IconConnected Power Sleeve» علاوه بر مک بوک شما، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان - می تواند انواع موبایل و تبلت را نیز شارژ نماید. به خصوص که جز کابل USB-C همراه، دو درگاه USB Type-A و USB-C نیز برای اتصال کابل شارژ گجت های همراه کاربر در دسترس قرار دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان

البته ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان - یک نکته ضروری به نظر می رسد و آن این است که کیف مذکور به دلیل پشتیبانی نکردن از پورت Magsafe تنها برای شارژ جدیدترین نسخه از مک بوک پروهای اپل کاربرد خواهد داشت. مشکل دیگری که در خصوص کیف مورد بحث وجود دارد این است که امکان شارژ لپ تاپ مک شما در زمانی که داخل کیف باشد وجود ندارد. بنابراین عملاً در حال حرکت و حمل کیف نمی توان از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان - پاوربانک تعبیه شده در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان - بهره برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کردستان استان کردستان

کیف IconConnected Power Sleeve در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ و با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone