🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39692.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کرش کردن رایانه های مجهز به پردازنده های AMD با نصب آپدیت امنیتی جدید ویندوز

آپدیت امنیتی جدید مایکروسافت برای پوشش نقص  Meltdown در پردازنده ها، سبب کرش کردن تعداد زیادی از رایانه های مجهز به پردازنده های AMD شده است. این طور که از شواهد امر بر می آید، ...

آپدیت امنیتی جدید مایکروسافت برای پوشش نقص  Meltdown در پردازنده ها، سبب کرش کردن تعداد زیادی از رایانه های مجهز به پردازنده های AMD شده است.

این طور که از شواهد امر بر می آید، به محض نصب آپدیت جدید مایکروسافت در ویندوز 10، تعدادی از رایانه های مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - به پردازنده های ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - AMD دچار اشکال شده و حتی بسیاری از آنها دیگر بوت نمی شوند. به همین دلیل ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - آپدیت مذکور برای این دسته از رایانه ها تا یافتن یک راه حل قطعی متوقف خواهد ماند.

البته گزارش ها رسیده از کاربران نشان می دهد که مشکل مذکور تنها در مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - های خاصی از پردازنده های ساخت AMD بروز می کند. بر این اساس تا به حال بیشترین قربانی ها افرادی بودند که رایانه آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - مجهز به پردازنده های سری Athlon و Sempron هستند.

کمپانی مایکروسافت اما تقصیر را متوجه شرکت سازنده پردازنده های مذکور دانسته و می گوید که اطلاعات فنی ارائه شده از طرف AMD برای مسدود سازی حفره - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - های Spectre و Meltdown در پردازنده هایش اشتباه بوده است.

به طور قطع این خبر به هیچ وجه به مذاق سران دو کمپانی خوش نخواهد آمد، به خصوص که مدیران AMD پیش از این مدعی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - شده بودند که بسته به روز رسانی مذکور تاثیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر گلوگاه استان مازندران - خاصی بر عملکرد و سرعت پردازنده های ساخت آنها نخواهد داشت.

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به واسطه نصب آپدیت مورد بحث دچار مشکل شده اید می توانید از اینجا برخی راهکارهای اصلاحی را امتحان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone