🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39685.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سونی از سه اسپیکر تازه با تمرکز بر مهمانی های خانگی رونمایی کرد

کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2018 از سه سیستم صوتی خانگی جدید رونمایی کرده که به صورت خاص، مهمانی های خانگی کاربران را هدف قرار داده اند. نخستین مدل که ارزان قیمت ترین هم هست، ...

کمپانی سونی در نمایشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - CES 2018 از سه سیستم صوتی خانگی جدید رونمایی کرده که به صورت خاص، مهمانی های خانگی کاربران را هدف قرار داده اند. نخستین مدل که ارزان قیمت ترین هم هست، سیستمی سه تکه ای تحت عنوان MHC-M20D است که اندکی دیرتر از سایرین (به نام های MHC-V71D و MHC-V41D) و در ماه مه به بازار خواهد آمد.

به گفته سونی، اسپیکر MHC-V71D از تکنولوژی «Spread Sound Generator» - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بهره می برد که در واقع به گشودگی بخش پشتی کابینت اسپیکر برای پخش شدن صدا اشاره دارد. علاوه بر این، اسپیکر مورد اشاره از قابلیتی تحت عنوان Live Sound نیز بهره مند شده که به زاویه قرارگیری آن روی میز، به گونه ای که صدا در تمام اتاق پخش شود اشاره می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این دو قابلیت در مدل MHC-V41D در دسترس نخواهند بود؛ اسپیکر دیگر سونی که البته از اسپیکرهای میانی زانویه دار و توییترهایی خاص برای پراکندگی هرچه بیشتر صوت بهره می برد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مدل پیشرفته تر V71D به چراغ های 360 درجه ای با پشتیبانی از رنگ های گوناگون هم تجهیز شده و از یک کنترل پنل مقاوم در برابر پاشیدن آب بهره می برد.

در همین حال، MHC-V41D اگرچه از چراغ های مخصوصی که با ریتم موزیک همگام می شوند استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می کند، اما محدوده ای 360 درجه ای را پوشش نمی دهد. گفتنی است که به علت تجهیز هر دو مدل به بلوتوث، امکان همگام سازی V41D و V71D با چندین سیستم صوتی خانگی (تا سقف 50 دستگاه) وجود دارد تا بتوانید توانایی های صوتی آنها را افزایش دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

بعد از این ها هم نوبت به اسپیکر 3 تکه ای و ارزان قیمت MHC-M20D می رسد که با اتصالات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بلوتوث سازگاری دارد و از چندین ورودی و یک خروجی HDMI بهره مند شده است. جزییات این مدل هنوز به صورت کامل مشخص نشده اما سونی می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گوید سیستم صوتی اش با اتکا بر آمپلی فایرهای قدرتمند، کیفیت صوتی بسیار بالایی را به نمایش می گذارد.

در نهایت باید گفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اسپیکرهای یک تکه ای MHC-V41D و MHC-V71D طی ماه آوریل با قیمت حدودی 400 و 550 یورو در دسترس قرار می گیرند و سیستم 3 تکه MHC-M20D - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مدتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بعد و در ماه مه، با قیمت 280 یورو به بازار می آید. هر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سه مدل به درایو ایپتیکال برای پخش دی وی دی و سی دی، یک پورت USB، میکروفون، ورودی گیتار، اتصال بلوتوث و خروجی HDMI برای تلویزیون مجهز شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone