🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39702.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا موبایل های آتی سامسونگ نمایشگری دو رو خواهند داشت؟

چندی پیش پتنتی از سامسونگ منتشر شده بود که اشاره به یک نمایشگر دو رو داشت. حالا به واسطه اطلاعاتی که از سایت هلندی « Let’s Go Digitial» منتشر شده به برخی از جزئیات کاربردهای ...

چندی پیش پتنتی از سامسونگ منتشر شده بود که اشاره به یک نمایشگر دو رو داشت. حالا به واسطه اطلاعاتی که از سایت هلندی « Let’s Go Digitial» منتشر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - به برخی از جزئیات کاربردهای این نمایشگر و نیز اَشکالی از نحوه طراحی آن اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - شده است.

 

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران
طرح اول اشاره به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - نمایشگر دو رویی دارد که از بخش پایینی موبایل تا پشت آن ادمه پیدا می کند.

در طرح اول و دوم، این نمایشگر دو رو می تواند از روی یکی از لبه های پایینی یا کناری موبایل تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - بخش پشتی ادامه پیدا کند. بدین ترتیب احتمالاً امکان استفاده از نمایشگرهای بزرگتر، بدون نیاز به افزایش قابل توجه ابعاد دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - در موبایل های آتی سری گلکسی اس یا گلکسی نوت فراهم می شود. همچنین کاربر می تواند از انگشتان خود برای اعمال برخی از دستورات استفاده نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران
طرح دوم اشاره به نمایشگر دو رویی دارد که از بخش کناری موبایل تا پشت آن ادمه پیدا می کند.

طرح سوم اشاره به نحوه کارکرد بخش پشتی نمایشگر دارد. بر اساس سناریویی که توسط سامسونگ ارائه شده، کاربر می تواند اعلان ها را در بخش پشتی نمایشگر مشاهده نماید. همچنین امکان پاسخ یا رد کردن تماس نیز فراهم می شود. این قابلیت ها هنگامی مفید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - واقع می شوند که کاربر موبایل را به پشت روی میز قرار داده باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران

 

البته همچنان یکی از راه هایی که بتوان نمایشگر بزرگتری را در موبایل های آتی قرار داد، استفاده از نمایشگرهای تا شو است که در این مورد نیز سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - قبلاً پتنت های متعددی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - را ثبت کرده. این شرکت قبلاً جزئیاتی از نمایشگر تاشو را در یکی از پتنت ها به نمایش گذاشته بود که طرحی بسیار شبیه به موبایل اکسون M شرکت ZTE را در ذهن تداعی می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - کرد.

در پتنت دیگری این کمپانی کره ای به نمایشگری اشاره کرده بود که امکان جمع شدن در یک قاب استوانه ای شکل را داشت. در نهایت ممکن است این پتنت ها هیچ گاه سر از کارخانه های سامسونگ در نیاورند و همچنان در گنجینه پتنت های استفاده نشده این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شیرگاه استان مازندران - شرکت باقی بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone