🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39697.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

در سال 2018، امنیت و سرعت USB پیشرفتی چشمگیر خواهد داشت

در جریان نمایشگاه CES امسال، کنسرسیومی که مسئولیت تعیین استانداردهای USB را برعهده دارد اعلام کرد که مشغول توسعه تکنولوژی هایی برای بهبود سرعت شارژ USB است. این کنرسیسوم با پروژه USB Fast Charger قصد ...

در جریان نمایشگاه CES امسال، کنسرسیومی که مسئولیت تعیین استانداردهای USB را برعهده دارد اعلام کرد که مشغول توسعه تکنولوژی هایی برای بهبود سرعت شارژ USB است. این کنرسیسوم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - با پروژه USB Fast Charger قصد دارد سرعت شارژ باتری را به بیشترین میزان ممکن برساند.

تولیدکنندگان موبایل، دیوایس های خود را به گونه ای می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - سازند که با شارژرهای شخص ثالث سازگار باشند، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - اما اگر به دنبال قابلیت های بیشتر مانند شارژ سریع تر باشید معمولاً باید به سراغ شارژرهای خود آنها بروید. اما تکنولوژی جدید شارژ قصد دارد کاری کند که شما با اتصال موبایلتان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - به یک شارژر شخص ثالث (مانند شارژر خانه یک دوست یا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - حتی شارژر لپتاپ) با همان سرعت همیشگی به موبایلتان سوخت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - برسانید.

جف ریونکرفت، مدیر فروم پیاده سازی USB می گوید باید به زودی منتظر فراگیری شارژرهای سریع گواهی شده در بازار بود. USB تا امروز بسیار فراگیر شده است. این تکنولوژی که بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دو دهه پیش برای اتصال ماوس و پرینتر به پی سی ها توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - یافت، امروزه روی هر دیوایسی یافت می شود. اما این فراگیری مشکلات خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - را نیز به همراه آورده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان

به عنوان مثال در سال 2016، کابل و پورت USB-C روی بسیاری از دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفت، اما کابل های غیراستاندارد که از قطعات نامناسب بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - مند بودند، به راحتی می توانستند دیوایس های مصرف کنندگان را به آتش بکشند. حالا به نظر می رسد کنسرسیوم USB پاسخی برای این مشکل نیز دارد و خبر از استاندارد تازه ای به نام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - «اصالت سنجی USB» می دهد که امسال از راه خواهد رسید.

اصالت سنجی USB، کمپانی های تولیدکننده قطعاتی مانند چیپ های کنترلر USB، کابل ها و شارژرها را مجبور می کند تا با پشت سر گذاشتن آزمایش هایی، جوازی خاص و یک نشان اعتماد دریافت کنند. بعد از این، زمانی که کابل یا شارژری تقلبی به دیوایس متصل کنید، اصالت آن سنجیده شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دستگاه در امان می ماند. به همین شکل، هنگامی که کابلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - اصل به دستگاه متصل کنید، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

این برنامه اصالت سنجی، از طرف - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دیگر به کاربران کمک می کند تا کامپیوترهای خود را از حملاتی که از طریق USB انجام می شوند مصون دارند. به عنوان مثال یک تامب درایو USB نمی تواند بدافزار را به دیوایس قربانی منتقل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - کند زیرا اصالت سنجی آن با موفقیت انجام نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone