🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39688.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تلویزیون های سری X900F سونی معرفی شد؛ کیفیت بهتر و ابعاد بزرگتر نسبت به سال پیش

کمپانی سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 از تلویزیون های LCD جدیدی در ابعاد گوناگون رونمایی کرده که گزینه های متعددی نظیر 49 الی 85 اینچ را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بزرگ ترین ...

کمپانی سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 از تلویزیون های LCD جدیدی در ابعاد گوناگون رونمایی کرده که گزینه های متعددی نظیر 49 الی 85 اینچ را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بزرگ ترین عضو خانواده جدید X900F، حتی از خانواده X900E سال گذشته هم بزرگتر است که بزرگ ترین عضو آن ابعادی معادل 75 اینچ داشت.

در حالی که خانواده X900F جزو بهترین LCD های موجود در بازار به شمار می رفتند، شاهد بهبودهای هرچه بیشتر در تلویزیون های تازه سونی هستیم. پیش از هر چیز، «دامنه داینامیک بالا» بزودی از طریق به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - روزرسانی فریمور به تلویزیون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های مورد اشاره اضافه خواهد شد که در X900E وجود نداشت و از طرف دیگر، محتویات استاندارد HDR10 هم مورد پشتیبانی قرار گرفته اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

از نظر پردازش ویدیو هم سونی به بهبودهایی به وجود آورده و این بار شاهد استفاده از پردازنده X1 Extreme هستیم که راهش را به تلویزیون اولد A8F سونی هم باز کرده است. یکی دیگر از قابلیت های تازه، حالت «Precision Clarity» است که باعث بهبود موشن رزولوشن می - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شود و صحنه های دارای حرکت، سریع تر و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نرم تر به نمایش درآیند.

در نهایت گفتنی است که سونی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمایشگاه CES 2018 از ساندبار جدید HT-X9000F نیز رونمایی کرده که از نظر طراحی، کاملاً با طراحی تلویزیون های جدید این کمپانی سازگاری دارد. متاسفانه هنوز صحبتی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تلویزیون های جدید سونی به میان نیامده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone