🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39694.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آغاز تحقیقات دولت فرانسه در خصوص ماجرای کند کردن عمدی آیفون های قدیمی

دفتر «DGCCRF» در وزارت امور اقتصادی دولت فرانسه تحقیقاتی را در خصوص احتمال تقلب شرکت اپل در ماجرای کند کردن عمدی آیفون های قدیمی آغاز کرده است. مدت هاست که ماجرای کند کردن عمدی آیفون ...

دفتر «DGCCRF» در وزارت امور اقتصادی دولت فرانسه تحقیقاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - را در خصوص احتمال تقلب شرکت اپل در ماجرای کند کردن عمدی آیفون های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - قدیمی آغاز کرده است.

مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - هاست که ماجرای کند کردن عمدی آیفون های قدیمی به دلیل ضعیف شدن باتری آنها به دردسری بزرگ برای غول دنیای تکنولوژی مبدل شده و تا امروز چند شخص حقیقی و حقوقی از این بابت از اپل شکایت کرده اند. حالا پای دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - فرانسه نیز به این ماجرا باز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - تا مشخص شود آیا اپل در این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - تخلفی را مرتکب شده یا نه.

پس از رسانه ای شدن این ماجرا اپل به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - انجام چنین کاری اعتراف نمود و برای آرام کردن نارضایتی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - مبلغ ۵۰ دلار را از هزینه تعویض باتری آیفون های قدیمی کاست، اما به نظر می رسد این اقدامات خشم کاربران را فرو ننشانده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران

البته تحقیقات وزارت اقتصاد فرانسه به معنی محکومیت اپل نیست و دولت قصد دارد از این طریق مشخص نماید که آیا نیازی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - ارجاع مسئله به دادگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - وجود دارد یا خیر. طبق قوانین این دولت اروپایی، اگر شرکتی به طور عمدی عمر محصول خود را برای افزایش فروش کاهش دهد، مشمول پرداخت جریمه ای معادل ۵ درصد از درآمد های سالانه خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - خواهد شد.

اپل البته چنین اتهامی را نپذیرفته و اعلام داشته که کاهش عمدی سرعت آیفون های قدیمی تنها به دلیل ضعف شدن باتری آنها به مرور زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر امیرکلا استان مازندران - و به جهت جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی موبایل ها انجام گرفته و هیچ ربطی به ترغیب کاربران به خرید آیفون های جدید ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone