🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39696.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فناوری NextVR آزادی عمل هدست های واقعیت مجازی را افزایش می دهد

واقعیت مجازی به سرعت در حال فراگیر شدن است و در تمام زمینه ها می تواند جای روش های مرسوم را بگیرد، از جمله برای تماشای محتوای ویدیویی مثل مسابقه ورزشی یا کنسرت. با این ...

واقعیت مجازی به سرعت در حال فراگیر شدن است و در تمام زمینه ها می تواند جای روش های مرسوم را بگیرد، از جمله برای تماشای محتوای ویدیویی مثل مسابقه ورزشی یا کنسرت. با این فناوری می توانید بدون حضور فیزیکی، حس و حال محیط - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - را تجربه کنید و از تماشای آن لذت بیشتری ببرید، البته تا زمانی که داور مسابقه یا یکی از عوامل کنسرت، مقابل نقطه دید شما قرار گرفته و آن را سد کند. اگر واقعاً به شکل فیزیکی در محل حضور داشتید، با کمی جابجا شدن و تغییر زاویه دید می توانستید به تماشای صحنه ادامه دهید، اما این کار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - با هدست های واقعیت مجازی ممکن نیست. اما با توجه به اینکه واقعیت مجازی روز به روز فراگیر تر می شود، NextVR تصمیم گرفته برای حل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - این مشکل، قابلیت حرکت در ۶ محور را در سال ۲۰۱۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - فناوری واقعیت مجازی فراهم آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران

در این صورت هنگام مشاهده محتوای زنده با هدست های واقعیت مجازی، می توانید مثل وقتی که واقعاً در محل حضور دارید، با کمی جابجا کردن زاویه دید اشیاء مزاحم را از مقابل بردارید. در این صورت چیزی نمی تواند دید شما را مختل کند و این موضوع آزادی عمل کاربر را حین مشاهده محتوای واقعیت مجازی افزایش می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران

NextVR علاوه بر این تلاش دارد تا واقعیت مجازی را به تلفن هوشمند کاربران بیاورد تا برای استفاده از آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران - هدست نیاز نباشد. بدون تردید این موضوع می تواند به فراگیری هرچه بیشتر واقعیت مجازی بین عموم کاربران منجر شود، اما برای محقق شدن آن و مشاهده نتیجه تلاش های این شرکت باید تا اواسط سال ۲۰۱۸ منتظر بمانیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلاردشت استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone