🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44001.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جدید پریسما می تواند سلفی های شما را به استیکر تبدیل کند

اولین اپلیکیشن گرافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی پریسما به راستی که ما را تحت تأثیر قرار داد و توانست به موفقیت های بسیار خوبی در پلتفرم آیفون دست یابد. در همین رابطه این اپلیکیشن موفق ...

اولین اپلیکیشن گرافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی پریسما به راستی که ما را تحت تأثیر قرار داد و توانست به موفقیت های بسیار خوبی در پلتفرم آیفون دست یابد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در همین رابطه این اپلیکیشن موفق شد جایزه App of the Year سال 2016 را نصیب خود نماید.

این کمپانی پشتیبانی خود از اپلیکیشن مذکور را با افزودن فیلترهای ویدیویی قابل دانلود ادامه داد و هم اکنون دومین اپ مبتنی بر هوش مصنوعی خود را نیز روانه بازار کرده است.

هوش مصنوعی استیکی (Sticky) به گونه ای طراحی شده است که بتواند سلفی های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شما را به استیکر تبدیل کند. از این استیکرها می توانید در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

استیکی با استفاده از هوش مصنوعی این امکان را به کاربران می دهد تا به سرعت سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های خود را تبدیل به استیکر نمایند. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به راحتی می توانید استیکرهای متحرک بسازید، آن - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها را در یک پک خاص قرار دهید و به راحتی در مکالمات خود به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن تصویر شما را از پس زمینه جدا خواهد کرد و سپس به شما اجازه می دهد تا از آن به روش های گوناگون استفاده کنید. امکان اضافه کردن متن و تبدیل انیمیشن های ایجاد شده به گیف نیز از دیگر قابلیت هایی است که استیکی در اختیار کاربران قرار می دهد.

این شرکت به TechCrunch گفته است که برش شخص از پس زمینه تکنولوژی هوشمندانه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است که در پس رابط کاربری ساده استیکی اجرا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می شود. آن ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این مورد می گویند:

ما شبکه های عصبی را به گونه ای آموزش دادیم تا اشیاء مختلف را در یک عکس یا ویدیو و حتی یک استریم زنده ویدیویی پیدا کنند. بنابراین اساساً شبکه های عصبی آموزش دیده ما به دنبال افراد در تصویر هستند. و این تمام آن چیزی است که به آن نیاز داریم. هوش مصنوعی پس از این کار بخش مورد نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را برش می دهد و استیکر را به سرعت برای شما آماده می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کند. این یک تکنولوژی بسیار پیچیده است که پشت یک رابط کاربری ساده پنهان شده.

گزارش های اولیه نشان می دهد که این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی آنچنان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هم بی نقص نیست و در برخی موارد اشتباه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کند و نمی تواند چهره فرد را به درستی تشخیص دهد.

بنابراین بهتر است برای استفاده از استیکی از یک پس زمینه نسبتاً صاف و ساده استفاده نمایید. با این حال همانطور که همگان می دانیم عملکرد این هوش مصنوعی نیز باید در طول زمان و با به روز رسانی های مختلف بهبود یابد.

هم اکنون می توانید هوش مصنوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استیکی، محصول جدید کمپانی پریسما را از اپ استور برای سیستم عامل iOS (نسخه 10 به بعد) دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone