🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43999.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پروژه جدید فیسبوک، ساخت محله مسکونی و یک هتل در سان فرانسیسکو [تماشا کنید]

همان طور که می دانید میلیون ها نفر در روز، بخش زیادی از زندگی خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک سپری می کنند؛ حال خبر می رسد این کمپانی قصد دارد حضور کاربران را از ...

همان طور که می دانید میلیون ها نفر در روز، بخش زیادی از زندگی خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک سپری می کنند؛ حال خبر می رسد این کمپانی قصد دارد حضور کاربران را از دنیای مجازی به دنیای واقعی منتقل کرده و نخستین محله مسکونی خود را احداث کند.

فیسبوک به تازگی از ایده خود مبنی بر پروژه ساخت دهکده مسکونی در شهر «مِنلو پارک» سان فرانسیسکو، و در نزدیکی مقر اصلی شرکت پرده برداشته که در واقع بخشی از طرح توسعه فضای کمپانی به حساب می آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

محله مورد بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در زمینی به مساحت 56 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هکتار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - (که فیسبوک سال 2015 به قیمت 400 میلیون دلار خریده بود) و درست رو به روی مقر کمپانی در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر خیابان احداث خواهد شد و 1500 واحد مسکونی را در خود جای خواهد داد.

تمام امکانات لازم برای زندگی شهری در محله فیسبوک وجود خواهند داشت

فیسبوک همچنین قصد دارد در محله خود یک هتل نیز احداث کرده و سایر خدمات شهری مانند فروشگاه، مرکز میوه و تره بار، داروخانه و امکانات ورزشی را برای ساکنین فراهم کند. البته همان طور که به احتمال زیاد حدث زده اید، اکثر ساکنین دهکده فیسبوک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را کارمندان شرکت تشکیل خواهند داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

طبق پیش بینی ها، فرآیند پیشرفت پروژه دست کم ده سال طول خواهد کشید که البته فاز نخست و مسکونی آن به احتمال زیاد تا سال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 2021 تکمیل خواهد شد.

گفتنی است طبق اظهارات فیسبوک، یکی از مهمترین دلایل احداث دهکده جدید در نزدیکی مقر شرکت، کاهش فاصله کارمندان از محل کار و در نتیجه کاهش ترافیک شهری بوده است.

در نهایت لازم به ذکر است مقامات شهری هنوز مجوز ساخت محله جدید را برای فیسبوک صادر نکرده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اند، و کمپانی نیز زمان لازم برای طی فرآیندهای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اداری مربوط را حدود 2 سال تخمین زده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone