🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44006.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تسلا ظرف ۱۰۰ روز بزرگترین مرکز ذخیره برق جهان را در استرالیا می سازد

در پی قطع پیاپی برق ۱.۷ میلیون مشترک استرالیایی، ایلان ماسک اعلام کرد قصد دارد ظرف ۱۰۰ روز مرکزی برای ذخیره ۱۰۰ مگاوات نیروی برق تامین شده با باد در این کشور تاسیس کند تا ...

در پی قطع پیاپی برق ۱.۷ میلیون مشترک استرالیایی، ایلان ماسک اعلام کرد قصد دارد ظرف ۱۰۰ روز مرکزی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ذخیره ۱۰۰ مگاوات نیروی برق تامین شده با باد در این کشور تاسیس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کند تا هنگام اوج مصرف یا قطع برق، امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به کار گرفتن نیروی ذخیره شده برای ۳۰ هزار خانه وجود داشته باشد.

تسلا پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این هم مرکز مشابهی را در خاک آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تاسیس کرده بود، اما پروژه جدید ۳ برابر بزرگتر از تمام مراکز مشابهی محسوب می شود که تاکنون در سراسر جهان به طراحی و مرحله - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اجرا رسیده اند.

ایلان ماسک با این وجود تا حدی به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موفقیت ایمان دارد که می گوید اگر پروژه ظرف ۱۰۰ روز تکمیل نشد آن را به شکل رایگان به دولت استرالیا تحویل می دهد.

برای اینکه بدانید در این صورت چه مقدار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ضرر و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زیان به خودروساز آمریکایی تحمیل می شود کافی است به تخمین مدیر این شرکت اشاره کنیم که از رقمی در حدود ۵۰ میلیون دلار حکایت داشت.

در پایان گفتنی است که مشکل کمبود برق از مدتی پیش در استرالیا به بحث های سیاسی منجر شده و دولت این کشور از تصویب ۱.۵ میلیارد دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای تامین برق مورد نیاز ۵۰۰ هزار خانه پرده برداشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone