🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43998.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بازیابی بخشی از دیتای رمزگذاری شده توسط پتیا ممکن شد

کارشناسان موسسه تحقیقاتی Positive Technologies موفق شده اند فایل هایی که در حمله آخرین نسخه از باج افزار پتیا به نام NotPetya رمزگزاری شده بودند را رمزگشایی یا دی کریپت نمایند. این محققان امیدوارند که با ...

کارشناسان موسسه تحقیقاتی Positive Technologies موفق شده اند فایل هایی که در حمله آخرین نسخه از باج افزار پتیا به نام NotPetya رمزگزاری شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بودند را رمزگشایی یا دی کریپت نمایند.

این محققان امیدوارند که با ساده سازی راهکارهای تکنیکی به خدمت گرفته برای این منظور، به کاربران بیشتری امکان دهند که از مزایای فعالیت های تحقیقاتی آنها استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمایند.

این شرکت در پستی که اخیرا پیرامون همین موضوع منتشر کرده اینطور آورده است:

به نظر می رسد خالقان Notpetya در به کارگیری الگوریتم Salsa20 مرتکب خطایی شده اند. به خاطر همین خطا نیز نیمی از دیتای مربوط به کلیدهای رمزگذاری ابدا مورد استفاده قرار نگرفته. کاهش کلیدها از 256 بیت به 128 بیت متاسفانه امیدها برای رمزگشایی دیتا در بازه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زمانی منطقی را کم رنگ می کند، با این همه، به لطف برخی اطلاعات مشخص در مورد نحوه به کارگیری الگوریتم یاد شده می توان بدون در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اختیار داشتن کلیدها هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بخشی از دیتا را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بازیابی نمود.

در همان روزی که حمله اتفاق افتاد، شرکت مذکور تصمیم گرفت که دسترسی اکانت ایمیلی هکرها را مسدود نماید و این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یعنی افرادی که هدف حمله قرار گرفته بودند نمی توانستند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با آنها ارتباط برقرار کرده و بعد از پرداخت وجه درخواست بازیابی فایل هایشان را مطرح کنند.

اما حالا که اطلاعات خوبی در رابطه با نحوه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بازیابی اطلاعات به دست آمده است جامعه امنیت اطلاعات می تواند ابزارهای خودکاری را توسعه دهد که تکنیسین ها با بکار گیری آنها روی سیستم های آلوده می توانند فایل های تحت تاثیر را بازیابی نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone