تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43531.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مروری بر مراسم همراه اول: افتتاح پروژه های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات

اپراتور اول کشورمان امروز ۲۵ تیر ماه با برگزاری مراسمی، پروژه های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در همراه اول را افتتاح کرد. این مراسم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و پس ...

اپراتور اول کشورمان امروز ۲۵ تیر ماه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با برگزاری مراسمی، پروژه های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در همراه اول را افتتاح کرد. این مراسم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و پس از رونمایی از پروژه های مختلف و همچنین ارائه آمارهایی از وضعیت فعلی همراه اول، «محمود واعظی» نظرات خود را در رابطه با دستاوردهای اولین اپراتور ایران بیان نمود.

۱- توسعه شبکه دسترسی رادیویی در کل کشور جهت دسترسی تمامی مشترکین به شبکه ملی اطلاعات با نوسازی ۱۳۸۶۰ سایت شبکه 2G توسعه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شبکه 3G در ۱۰۴۲ شهر و ۹۷۰ روستا و نیز توسعه شبکه 4.5G در ۷۱۰ شهر

۲- ایجاد بسترهای پرظرفیت در جهت پاسخگویی به نیاز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شبکه ملی اطلاعات با: پروژه توسعه شبکه IPBB پروژه توسعه شبکه فیبر در ۸۲۲۰ سایت

۳- افزایش ظرفیت اتصال به مراکز IXP داخل کشور - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و توسعه شبکه CDN

۴- تفکیک ترافیک اینترنت داخلی از بین الملل جهت کاهش هزینه دسترسی به محتواهای داخلی

۵- تأمین و ارتقاء شبکه ملی اطلاعات با اجرای پروژه های:

الف: استقرار زیرساخت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کلید عمومی داخلی همراه اول(PKI) به منظور حفظ محرمانگی، تمامیت، تصدیق اصالت و انکارناپذیری اطلاعات

ب: امن سازی سامانه تراکنش های USSD جهت ارایه سرویس امن از جمله خدمات بانکی و انتخاباتی

۶- استقرار DNS کشوری در ۴ کشور جهت افزایش سرعت دسترسی به آدرس های اینترنتی از داخل کشور

۷- ارایه محتوای فراگیر و پاک در شبکه ملی اطلاعات با پروژه توسعه سامانه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - NGF

۸- راه اندازی فاز اول شبکه اینترنت اشیاء در بستر شبکه ملی اطلاعات

۹- سامانه مدیریت آموزش مجازی همراه اول با پشتیبانی ترافیک رایگان و راه اندازی رسانه تعاملی همراه اول در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بستر شبکه ملی اطلاعات

۱۰- ایجاد مشوق های لازم جهت استفاده بیشتر از شبکه ملی اطلاعات با ارایه باندل دیتای رایگان اینترنت و سرویس VOD فیلیمو

۱۱- امضای تفاهم نامه همکاری برای مطالعه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و پیاده سازی نسل پنجم تلفن همراه، با شرکت نوکیا

صدوقی، مدیر عامل همراه اول در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این رویداد به جز اعلام تعداد سایت ها در نسل های مختلف، آمارهای جالب دیگری را نیز ارائه داد. وی عنوان نمود که رشد مشترکین شبکه 4G در سال ۹۵، بیست - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برابر شده و تعداد مشترکین دیتا نیز به ۲۵ میلیون مشترک رسیده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

وی همچنین خبر از ضریب نفوذ همراه اول - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بر اساس آخرین آمارها داد و گفت که ضریب نفوذ اپراتور اول برابر با ۸۳.۶ درصد است. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صدوقی همچنین اشاره نمود که در چهار سال دولت یازدهم، تعداد ۲۶ میلیون مشترک جدید به شبکه همراه اول اضافه شده اند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

پس از این آمارها، صدوقی بحث - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ترابردپذیری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را مطرح کرد و خبر از روند مثبت آن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به نفع همراه اول داد. وی با ارائه آمارها بر روی صفحه اصلی، خبر داد که معمولاً در تمام دنیا به این شکل است که اپراتور اول پس از آمدن اپراتورهای بعدی، به واسطه ترابرد مشترکین خود را از دست می دهد ولی در ایران و برای همراه اول - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چنین اتفاقی رخ نداد.

در یک نگاه، می توان گفت که زیرساخت همراه اول تا حد بسیار زیادی نوسازی شده و بر اساس آماری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که امروز اعلام شد، ۱۰۴۲ شهر و ۹۷۰ روستا تحت پوشش 3G و ۷۱۰ شهر هم تحت پوشش شبکه 4.5G هستند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

واعظی، وزیر ارتباطات کشورمان در میان صحبت های خود، از سطح نوسازی شبکه در شهرها و روستاها تشکر کرد اما به مدیرعامل همراه اول خاطرنشان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرد که اکنون زمان رسیدگی به نقاط محروم و روستاهای دورافتاده و بردن تکنولوژی هایی نظیر نسل سوم و چهارم شبکه به این محل هاست.

وزیر ارتباطات ضمن تشویق اپراتورها به رقابت سالم، از همراه اول درخواست کرد که بسته های ترکیبی را نیز در سبد محصولات خود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قرار دهد تا کاربران بتوانند با توجه به نوع نیازشان، از آنها بهره گیرد و سرویس های مورد نظر خودشان را با سهولت بیشتر و هزینه کمتری دریافت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone