🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38224.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی HP از نمایشگر و کامپیوترهای مقاوم در برابر مواد شیمیایی رونمایی کرد

کمپانی HP نسل جدیدی از کامپیوترهای یکپارچه رومیزی، نوت بوک و نمایشگر مقاوم در برابر مواد شوینده قوی را معرفی کرده که مناسب بیمارستان ها و محیط های عاری از هر نوع آلودگی هستند. محصولات ...

کمپانی HP نسل جدیدی از کامپیوترهای یکپارچه رومیزی، نوت بوک و نمایشگر مقاوم در برابر مواد شوینده قوی را معرفی کرده که مناسب بیمارستان ها و محیط های عاری از هر نوع آلودگی هستند.

محصولات جدید شامل کامپیوتر یکپارچه EliteOne 800 Healthcare ، نمایشگر 27 اینچی Healthcare Edition Clinical و نوت بوک EliteBook 840 Healthcare است.تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسانهر سه مدل به گونه ای طراحی شده اند که در صورت برخورد با شوینده های ضد میکروبی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تخریب نمی شوند و این مساله می تواند در کاهش عفونت ها نقش موثری داشته باشد. علاوه بر این امکان غیرفعال کردن نمایشگر و کیبورد حین نظافت آنها نیز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وجود دارد.

HP برای تسهیل فعالیت های پرسنل بیمارستان قابلیت های دیگری را نیز در نظر گرفته است، برای مثال تاچ پد نوت بوک حتی در صورت پوشیدن دستکش نیز فرمان های لمسی را به خوبی تشخیص می دهد.

از آنجایی که حفظ حریم خصوصی بیماران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به پرونده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پزشکی آنها امنیت بالایی دارد، معیارهایی امنیتی نیز در این راستا لحظا شده است. تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسانهر سه مدل مذکور به سنسورهای RFID (سامانه بازشناسی با امواج رادیویی) مجهز شده اند که به افراد اجازه می دهد با قرار دادن کارت پرسنلی روی تاچ پد وارد سیستم شوند. علاوه بر این تاچ پد از  سنسور اثر انگشت نیز برخودار است.

HP EliteBook از یک کنترلر امنیتی فیزیکی جداگانه بهره می برد که امکان دسترسی هکرها به محتوای نوت بوک را نسبت به مدل های عادی به مراتب - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دشوارتر می سازد. علاوه بر این قابلیت Sure View زاویه دید را محدود می کند و به تبع آن، مشاهده صفحه از سوی افرادی که کنارتان نشسته اند سخت می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت افزاری این محصولات اعلام نشده اما احتمال می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رود که با مدل های هم نام خود از این نظر یکسان باشند. نوت بوک EliteBook 840 Healthcare در اردیبهشت ماه و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نمایشگر و کامپیوتر یکپارچه نیز از خرداد به بازار راه پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone