🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38225.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ استارتاپی مصری را برای تقویت دستیار بیکسبی خریداری کرد

یکی از مدیران ارشد سامسونگ گزارش داده که این شرکت کره‌ای استارتاپ مصری فعال در حوزه هوش مصنوعی به نام Kngine را خریداری کرده و قصد دارد از محصولات آن برای تقویت دستیار بیکسبی استفاده کند. ...

یکی از مدیران ارشد سامسونگ گزارش داده که این شرکت کره‌ای استارتاپ مصری فعال در حوزه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - هوش مصنوعی به نام Kngine را خریداری کرده و قصد دارد از محصولات آن برای تقویت دستیار بیکسبی استفاده کند.

با اینکه هنوز اطلاعاتی درباره‌ مبالغ رد و بدل شده طی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - این قرارداد موجود نیست اما استارتاپ مصری موظف گشته تا با تمامی کارکنانش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - به خانواده‌ی بزرگ سامسونگ بپیوندد چرا که این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - شرکت کره‌ای جیب تمامی سرمایه‌گذاران استارتاپ یاد شده را پر از پول کرده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان

با این قرارداد معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظار تکنولوژی هوش مصنوعی بعدی Kngine که به ادعای سازندگانش «باهوش‌ترین موتور هوش مصنوعی» [موجود در بازار] است خواهد افتاد. به احتمال قوی سامسونگ از پرچمدار این استارتاپ مصری در توسعه ویژگی‌های دستیار بیکسبی سامسونگ استفاده خواهد کرد و بدین وسیله سعی می‌کند تا با دیگر رقبا به رقابت پردازد.

موتور جستجوی این استارتاپ تا به حال توجه بسیاری از شرکت‌ها به خود جلب کرده تا برای بدست آوردن راه‌حل آموزش ماشینی بسیار پیشرفته برای پرسش‌هایی با حجم وسیع - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - اطلاعات به سراغش بیایند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان

استارتاپ مصری مذکور در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است و ادعا می‌کند سرویس‌هایش را طوری طراحی کرده که سیستم جمع آوری اطلاعات مغز انسان را شبیه سازی کنند و بدین شکل اطلاعات را از حافظه‌اش بیرون آورند.

پس از خریده شدن این استارتاپ احتمال می‌رود که تکنولوژی هوش مصنوعی این شرکت به سرعت تحت پوشش دستیار بیکسبی قرار گیرد چرا که به گفته‌ی DJ Koh مدیر بخش موبایل سامسونگ قرار است تا پایان تابستان سال آینده نسخه‌ی دوباره اصلاح شده‌ای از این دستیار به همراه پرچمدار بعدی شرکت کره‌ای یعنی گلکسی نوت 9  به بازار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - عرضه گردد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان

قرارداد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - میان این دو کمپانی، اتفاقی مشابه برای استارتاپ آمریکایی Viv Labs را در ذهن کاربران تداعی می‌کند چرا که غول صنعت تکنولوژی کره جنوبی در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - سال ۲۰۱۶ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - نیز استارتاپ مذکور را که در حوزه‌ی هوش مصنوعی فعالیت می‌نمود به قیمت ۲۲۲ میلیون دلار خریداری کرد که به تهیه‌ی نسخه‌ی اولیه بیکسبی بر اساس فعالیت این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - استارتاپ منتهی شد.

پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که در نیمه‌ دوم سال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - میلادی ۲۰۱۸ به عرضه‌ی بلندگوی هوشمند جدیدش به همراه دستیار بیکسبی خواهد پرداخت. با توجه به فعالیت‌های سامسونگ و تلاش‌های اخیرش به نظر می‌رسد که مپانی کره‌ای قصد دارد رقیبی قدرتمند را به مبارزه با آلکسا و دیگر محصولات مشابه بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone