🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41023.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام پردازنده های سروری سری Centriq 2400 را معرفی کرد

کوالکام به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی که در سن خوزه کالیفرنیا برگزار کرده بود، از سری پردازنده های مخصوص سرور «Centriq 2400» رونمایی کرد که از نظر اندازه کوچکترین پردازنده مخصوص سرور است. این پردازنده ...

کوالکام به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی که در سن خوزه کالیفرنیا برگزار کرده بود، از سری پردازنده های مخصوص سرور «Centriq 2400» رونمایی کرد که از نظر اندازه کوچکترین پردازنده مخصوص سرور است.

این پردازنده ها بر اساس نسخه شخصی سازی شده پردازنده ARM V8 به نام «Falkor» طراحی شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اند و شامل حداکثر 48 هسته پردازشی هستند که با حداکثر فرکانس 2.6 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گیگاهرتز کار می کنند. هر پردازنده تا 6 کانال حافظه DDR4 با پهنای باند کلی 128 گیگابایت در ثانیه را پشتیبانی می کند. حداکثر ظرفیت حافظه قابل پشتیبانی نیز 768 گیگابایت است.

بر اساس ادعای کوالکام، این پردازنده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها کارایی چند رشته ای عالی را ارائه می دهند، بدون اینکه کارایی عملکرد در حالت تک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رشته ای فدا شود. به گفته کوالکام، به لطف کارایی بالا در حالت چند رشته ای، این پردازنده ها برای استفاده در پایگاه های داده توزیع شده و سرورهای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فایل توزیع شده ایده آل خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

از سوی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیگر مصرف این پردازنده ها نیز بسیار کمتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از سایر رقبا است. در مقایسه ای که در بنچ مارک ها انجام شده، مدل سنتریک 2452 در حالت حداکثر کارایی، تنها 65 وات مصرف انرژی داشته؛ در حالی که پردازنده مشابه ساخت شرکت اینتل، در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شرایط یکسان، 165 وات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - انرژی مصرف می کند.

قیمت های این سری از پردازنده ها نیز نسبت به رقبا کمتر و به شرح زیر هستند:

  • سنتریک 2460 با 48 هسته پردازشی و قیمت 1995 دلار
  • سنتریک 2453 که از 46 هسته پردازشی و قیمت 1373 دلار
  • سنتریک 2434 که از 40 هسته پردازشی و قیمت 888 دلار

لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که پردازنده های جدید کوالکام، در بین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پردازنده های سرور ها، اولین نمونه هایی هستند که از فناوری ساخت 10 نانومتری بهره برده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone