🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41017.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه هواوی Mate 10 Pro و آیفون 10

مدیران کمپانی هوآوی که حالا تبدیل به دومین تولید کننده موبایل در دنیا تبدیل شده، قبل از عرضه سری Mate 10 روی توان هوش مصنوعی این موبایل ها تاکید کرده و آنها را فراتر از ...

مدیران کمپانی هوآوی که حالا تبدیل به دومین تولید کننده موبایل در دنیا تبدیل شده، قبل از عرضه سری Mate 10 روی توان هوش مصنوعی این موبایل ها تاکید کرده و آنها را فراتر از یک اسمارت فون معمولی دانسته بودند.

علاوه بر این در چندین اظهارنظر این سری را بالاتر از موبایل هایی از قبیل گلکسی نوت 8 و آیفون 10، کارآمدترین اسمارت فون های سال معرفی کرده بودند.

حال در ادامه این مقاله بیانیه خبری نمایندگی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هوآوی در ایران را مرور می کنیم که در آن ویژگی های Mate 10 Pro با آیفون 10 مقایسه شده اند.

طی هفته های گذشته پرچم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داران نام داری از برندهای بزرگ بازار تلفن همراه دنیا وارد بازار شدند. شرکت هوآوی در زمره برندهایی بود که موبایل های سری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Mate 10 خود را که برای اولین بار از پردازنده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با قابلیت پردازش هوش مصنوعی یا AI در آنها بهره گیری شده رونمایی نمود. همچنین رقبایی مانند آیفون 8 و آیفون 10 - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هم در این مدت زمان به بازار عرضه شدند که آنها نیز قابلیت های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قابل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توجهی داشتند. در این بررسی تلاش داریم برترین موبایل سری Mate 10 یعنی Mate 10 Pro را در مقابل قدرتمندترین محصول بین آیفون های جدید عرضه شده یعنی آیفون 10 را بررسی کنیم.

پردازنده:تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیپردازنده ای که هوآوی برای Mate 10 Pro در نظر گرفته، یعنی Kirin 970، از پردازش هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. البته پردازنده A11 آیفون هم از موتور پردازش عصبی برای Face ID برخوردار است ولی تفاوت محصول هوآوی با آیفون در اینجاست که پردازنده Mate 10 Pro که البته همان پردازنده ای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است که در Mate 10 هم به کار گرفته شده است از یک بخش NPU اختصاصی برای پردازش هوش مصنوعی برخوردار است که نسبت به پردازنده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های عادی از 25 برابر کارایی بیشتر و 50 برابر بهره وری بالاتر برخوردار است و در بخش های مختلفی شامل دوربین، پردازش صدای محیطی، مدیریت انرژی، تشخیص تصاویر و غیره از آن بهره گیری شده است.

در هوآوی Mate 10 Pro امکان پردازش ارتباطات با سرعتی بی رقیب وجود دارد به این معنا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که این موبایل از ارتباطات LTE - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 4.5G Cat. 18 پشتیبانی می کند که می تواند سرعت دانلودی معادل 1.2 گیگابیت بر ثانیه برای این مدل به ارمغان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بیاورد که این بازده در دنیای موبایل های تلفن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همراه برای اولین بار دیده می شود.

به علاوه در این چیپ برای اولین بار از پردازنده گرافیکی 12 هسته ای MALI-G72 بهره گرفته شده که تجربه گرافیکی بی نظیری را در حوزه بازی های موبایل در اختیار کاربران Mate 10 Pro قرار می دهد.

باتری:تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیباتری به کارگرفته شده در Mate 10 و Mate 10 Pro از ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و قادر است مثلاً در تماس های تحت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بستر 3G - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موبایل را در حالت مکالمه مداوم 25 ساعت روشن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نگاه دارد. این باتری در حالت استفاده عادی حدود 2 روز و در حالت استفاده پرفشار یک روز کامل می تواند این موبایل ها را روشن نگاه دارد. این درحالیست که باتری آیفون 10 از ظرفیت 2716 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

همچنین سیستم شارژ سریع هواوی در Mate 10 Pro و البته Mate 10 می تواند تنها طی مدت 30 دقیقه شارژ ظرفیت باتری این موبایل ها را از 0 به 58 درصد افزایش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دهد.

هوآوی اولین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برندی در بازار تلفن همراه است که موفق شده برای موبایل های خود استاندارد امنیت برای کلیه اجزای سیستم شارژ موبایل از شرکت صاحب نام آلمانی TUV دریافت کند.

دوربین:تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیدر دوربین اصلی Mate 10 Pro از لنز دوگانه شرکت صاحب نام Leica که رهبر بازار تولید لنزهای حرفه ای در دنیاست بهره گیری شده است. به کار گیری این لنزها در کنار موتور پردازش هوش مصنوعی به دوربین Mate 10 و Mate 10 Pro این امکان را داده است تا ماهیت سوژه ها را تشخیص داده و افکت های لازم را به صورت خودکار به آنها تخصیص دهند. دوربین این پرچم داران هوآوی می توانند تا 13 نوع سوژه متفاوت را از هم تفکیک کنند و مثلاً تشخیص دهند که سوژه غذاست، یا سگ است یا گربه است؛ قابلیتی که آیفون از آن بی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بهره است.

همچنین هر دو لنز دوربین اصلی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این موبایل های هواوی از اندازه دیافراگم بزرگ و بی نظیر با میزان f/1.6 بهره مند هستند که به آنها این امکان را می دهد در فضاهای کم نور عکس هایی با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آیفون 10 که از اندازه دیافراگم کمتری برخوردار است ثبت کنند.

مانیتور و طراحی:تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیاندازه صفحه نمایش آیفون 5.8 اینچ است و این در حالیست که صفحه نمایش Mate 10 از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اندازه 5.9 اینچ، و Mate 10 Pro از اندازه 6 اینچ بهره می برند. به علاوه نسبت پوشش صفحه نمایش به کل بدنه در آیفون 81.36 درصد است ولی این نسبت در Mate 10 به میزان 81.79 درصد و در Mate 10 Pro به میزان 81.61 درصد است که این به این معناست - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که هوآوی در هر دو مدل خود نسبت به آیفون، نسبت بیشتری از فضای روی موبایل را به مانیتور اختصاص داده و حاشیه های Mate 10 و Mate 10 Pro نسبت به آیفون کمتر است.

تشخیص اثر انگشت:تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیسنسور تشخیص اثر انگشت در موبایل های سری Mate 10 شرکت هوآوی از سرعت بی نظیری در تشخیص اثر انگشت بهره می برند و تنها با تماس انگشت کاربر در حد 0.3 ثانیه می تواند صفحه اصلی موبایل را نشان دهد. این سرعت در مقایسه با سرعت Face ID و مراحلی که باید برای باز کردن صفحه اصلی موبایل در آیفون 10 طی شود بسیار بیشتر است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قابلیت های سری Mate 10 می توانید به صفحه رسمی این محصول مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone