🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41019.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پیشنهاد مدیر عامل مایکروسافت به خبرنگاران: به جای آیپد پرو یک کامپیوتر واقعی بخرید

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت که اخیراً به سرزمین مادری خود، هندوستان سفر کرده بود، در هنگام روبرو شدن با دو روزنامه نگار، اظهار نظرات جالبی را مطرح کرد. او در مواجه شدن با این ...

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت که اخیراً به سرزمین مادری خود، هندوستان سفر کرده بود، در هنگام روبرو شدن با دو روزنامه نگار، اظهار نظرات جالبی را مطرح کرد.

او در مواجه شدن با این دو نفر که آیپد در دست داشتند، به یکی از آنها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - گفت:

«دوست من، تو باید یک کامپیوتر واقعی بخری»

لازم است یادآوری کنیم که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - نادلا پیشتر در مورد آیپد پرو اظهار نظرات جالبی را مطرح کرده بود. او گفته بود: اپل در طراحی آیپد پرو، از سرفس پرو مایکروسافت کپی کرده. پس از این اظهار نظر، «رایان گاوین» (Ryan Gavin) مدیر ارشد بخش سرفس این گفته نادلا را تکمیل کرد و افزود: آیپد پرو حاصل کپی کاری اپل از محصول 2 در 1 مایکروسافت است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران

این دو محصول اپل و مایکروسافت شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند. هر دو نمایشگر های لمسی دارند که می توانند با قلم های ویژه خود کار کنند؛ همچنین هر دو، قابلیت استفاده از کیبورد های قابل جدا شدن را دارند. از سوی دیگر تفاوت های عمده ای در سیستم عامل دارند؛ مایکروسافت از ویندوز 10 پرو - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - بهره می برد که در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - اصل برای کامپیوتر های شخصی طراحی شده؛ ولی اپل در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - آیپد پرو از iOS بهره برده که در اصل سیستم عاملی برای موبایل ها است.

نادلا اعتقاد دارد که مایکروسافت، بر خلاف اپل، در واقع تولید کننده ابزار هایی برای سایر سازندگان است و فناوری هایی را توسعه می دهد که دیگران می توانند برای ساخت محصولات خود از آنها بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone