🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41018.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فناوری جدید ناسا، بهره وری سوخت هواپیماها را افزایش می دهد

ناسا در حال توسعه هواپیمای جت جدیدی است که با استفاده از هوای در جریان حول بدنه خود انرژی تولید می کند و بهره وری آن نسبت به جت های معمولی 10 درصد بیشتر است؛ ...

ناسا در حال توسعه هواپیمای جت جدیدی است که با استفاده از هوای در جریان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حول بدنه خود انرژی تولید می کند و بهره وری آن نسبت به جت های معمولی 10 درصد بیشتر است؛ به بیان دیگر، این هواپیما با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همان میزان سوخت مدل های معمولی می تواند مسافت بیشتری را بپیماید.

اما برای این منظور لازم است تغییراتی در طراحی بدنه این پرنده آهنین ایجاد گردد؛ از همین رو فن هایی روی بدنه تعبیه شده اند که هوای پرشتاب ورودی را دریافت کرده و از این طریق نیروی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رانشی بیشتری را تولید می نمایند.

این جت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که «STARC-ABL» نام دارد در ظاهر شبیه هواپیمای معمولی است اما بر خلاف آنها بخش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اعظمی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انرژی حاصل از سوخت خود که معادل با سه مگاوات می شود را صرف تولید نیروی توربو الکتریک خود می کند.

80 درصد از نیروی لازم برای تیک آف و 55 درصد از نیروی حین حرکت هواپیما توسط موتورهای اصلی نصب شده در زیر بال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ها تامین می شود.

وظیفه تامین نیروی باقیمانده نیز بر عهده توربوفن های BLI الکتریکی تعبیه شده در قسمت دم هواپیما است. در اینجا بد نیست اشاره کنیم که در هواپیماهای معمولی جریان هوای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پیرامونی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صرفا با بدنه برخورد می کند اما در این طراحی هوا به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انرژی تبدیل می شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اما فن های مبدل هوا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به انرژی نیز برای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فعالیت خود به دو موتور کوچک مجهز گردیده اند، ضمن آنکه به لطف موتور عقب، نیاز به استفاده از موتورهای چندان بزرگی زیر بال ها نیست چراکه مقدار انرژی خروجی مورد انتظار از آنها پایین است.

از آنجایی که موتورهای کوچک وزن پایینی دارند، در نتیجه از وزن کلی هواپیما کاسته شده و همانطور که در بالا اشاره کردیم محققان انتظار دارند که با این روش از میزان مصرف سوخت هواپیماها تا ده درصد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاسته شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

بنابر اعلام ناسا طی ماه های آتی  یک مدل اولیه از STARC-ABL در ایستگاه «پالم بوک» اوهایو مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

گفتنی است توسعه این هواپیما بخشی از برنامه «افق های هوانوردی جدید» ناسا است که هدف از آن کاهش آلودگی صوتی و مصرف سوخت در کنار افزایش کارایی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone