🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41021.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین 8K شارپ با قیمت 77 هزار دلار رونمایی شد

شارپ روز گذشته از یک دوربین 8K رونمایی کرده که هدف از آن پوشش رقابت های المپیک 2020 توکیو اعلام شده است. این دوربین که 8C-B60A نام دارد از یک سنسور 35 میلی متری بهره برده ...

شارپ روز گذشته از یک دوربین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - 8K رونمایی کرده که هدف از آن پوشش رقابت های المپیک 2020 توکیو اعلام شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - است. این دوربین که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - 8C-B60A نام دارد از یک سنسور 35 میلی متری بهره برده و ویدئوهای 8K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه ثبت می کند.

سنسور بزرگ این دوربین در کنار مانت PL که با لنزهای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - زایس، لایکا و غیره سازگاری دارد نوید ثبت تصاویر زیبایی را می دهند.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران

شارپ برای کاهش سایز این تصاویر 33 مگاپیکسلی از کدک HQX محصول شرکت «گرس ولی» (Grass Valley) استفاده کرده تا فرایندهای پردازش، ذخیره سازی، ارسال و ویرایش را تسهیل کند. وظیفه ذخیره سازی نیز بر عهده یک حافظه SSD دو ترابایتی قرار دارد.

از دیگر ویژگی های 8C-B60A می توان به دسته یکپارچه بالای دوبین، زاویه یاب، ضبط همزمان با ارائه خروجی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - و و پد ویژه برای قراردادن دوربین روی شانه اشاره کرد.

گفتنی است شرکت هایی مانند سونی و RED پیش از این دوربین های 8K را معرفی کرده اند، با این حال قابلیت های دوربین شارپ بیشتر و حرفه ای تر است.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندرانبه نظر می رسد شارپ این دوربین را با در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - نظر گرفتن نیازهای تولید کنندگان حرفه ای و شرکت ها تولید کرده، چرا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - که تعداد اندکی از کاربران عادی توانایی پرداخت قیمت 77 هزار دلاری آن را دارند.

گفتنی است در حالی که هنوز تلوزیون - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - های 4K کاملا فراگیر نشده اند و محتوای 8K چندانی نیز تولید نشده، این کمپانی ژاپنی با نگاه به آینده توسعه تلوزیون های 8K را نیز در دستور کار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - خود قرار داده است.

شارپ به زودی تلویزیون های 8K خود را روانه بازار خواهد کرد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone