🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28709.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از هاب خانگی مجهز به دوربین خود رونمایی کرد

گوگل در کنفرانس I/O2019 از دستگاه Nest Hub Max که قبلا اطلاعاتی از آن افشا شده بود به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه که یک صفحه نمایش هوشمند 10 اینچی است، در واقع گوگل هوم ...

گوگل در کنفرانس I/O2019 از دستگاه Nest Hub Max که قبلا اطلاعاتی از آن افشا شده بود به صورت رسمی رونمایی کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی - این دستگاه که یک صفحه نمایش هوشمند 10 اینچی است، در واقع گوگل هوم مکس (Google Home Max)، دوربین نست (Nest Camera) ، و گوگل هوم هاب (Google Home Hub) را به صورت یک دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد. برخلاف گوگل هوم هاب که گوگل دوربینی روی آن قرار نداده بود، نست هاب مکس می تواند به عنوان یک دوربین امنیتی داخل خانه عمل کند و تصاویر زنده را از درون خانه به گوشی کاربر ارسال کند.

با وجود یک دوربین، نست هاب مکس می تواند چهره کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی - را هنگام ورود به خانه تشخیص داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی - یک صفحه خانگی شخصی سازی شده مثل اعلانات تقویم یا اسلایدشویی از عکس های شخصی را نمایش دهد. این قابلیت «تطابق چهره» نام داشته و گوگل در رابطه با آن گفته که یک سرویس محلیست و برای تشخیص چهره - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی - نیاز به آپلود عکس کاربر روی سرورهای کلاود ندارد.

همچنین کاربر می تواند از نست هاب مکس برای برقراری تماس های ویدیویی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی - استفاده کند. وقتی که چراغ به رنگ سبز در می آید یعنی دوربین فعال شده است. به علاوه دستگاه می تواند به عنوان یک پنل کنترلی برای سایر دستگاه های هوشمند داخل خانه مورد استفاده قرار بگیرد. همانند هوم هاب این دستگاه می تواند با فرمان صوتی کاربر عکس یا ویدیوهای یوتیوب را نمایش دهد یا اینکه برنامه های زنده را مثل یک تلویزیون کوچک پخش کند. برای متوقف کردن پخش صدا، تصویر یا صحبت در نست هاب مکس، کاربر میتواند با بلند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر محلات استان مرکزی - کردن دست به دستگاه فرمان توقف دهد.

نست هاب مکس در هنگام عرضه اش در تابستان جاری 229 دلار قیمت گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ آیا بعثت محلات سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در بعثت شهر محلات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone