🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28708.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سریع‌ترین ابررایانه دنیا توسط AMD برای دولت آمریکا ساخته می‌شود

بنابر اعلام وزارت انرژی ایالات متحده، سریع‌ترین ابررایانه دنیا تا سال 2021 برای این کشور ساخته می‌شود. این ابر کامپیوتر که Frontier نام نهاده شده، طی همکاری مشترک AMD و شرکت Cray که یکی از ...

بنابر اعلام وزارت انرژی ایالات متحده، سریع‌ترین ابررایانه دنیا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - تا سال 2021 برای این کشور ساخته می‌شود. این ابر کامپیوتر که Frontier نام نهاده شده، طی همکاری مشترک AMD و شرکت Cray - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - که یکی از زیرمجموعه‌های وزارت انرژی آمریکاست برای کتابخانه ملی شهر اوک ریج در ایالت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - تنسی به تولید می‌رسد؛ یک غول پردازشی که می‌تواند در هر ثانیه میزان 1.5 «اگزافلاپس» محاسبات پیچیده را به انجام برساند.

طبق اخبار منتشر شده، ابررایانه فرانتیر برای مقاصد مختلفی به خدمت گرفته می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به محاسبات پیچیده هواشناسی و تحقیقات هسته‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - اشاره کرد. به ادعای تیم سازنده، فرانتیر پس از ساخت به پیشرفته‌ترین مدل مثالی از «پردازش در مقیاس اگزا» تبدیل خواهد شد.

پردازش در مقیاس اگزا نسل بعدی توان پردازشی رایانه‌هاست که با واحد اگزافلاپس (یا کوئینتیلیون بر ثانیه) محاسبه می‌شود. کوئینتیلیون یک عدد نوزده رقمی است که از عدد 1 به همراه هجده 0 جلوی آن تشکیل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - شده است، عددی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - برای خواندن هم ساده نیست چه برسد به این که بخواهید توانایی‌های چنین قدرت پردازشی را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - خودتان هضم کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان

فقط برای آنکه بدانید این ابررایانه چقدر قدرتمند است، به گفتن این نکته بسنده می‌کنیم که اگر 160 مورد از سریع‌ترین ابررایانه‌های حال حاضر را با هم ترکیب کنید باز هم به گرد پای ابررایانه فرانتیر نمی‌رسند. به گفته AMD فرانتیر قادر به ذخیره حجم بسیار عظیمی از دیتاست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - و پهنای باندی دارد که «24 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - میلیون برابر» پهنای باند اینترنت خانگی معمولیست.

ابررایانه AMD می‌تواند «صد هزار» فیلم اچ دی را در یک ثانیه پردازش کند و با این آمار و ارقام عجیب، طبیعیست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - که ابعاد غول‌آسایی هم داشته باشد. به گفته سازندگان این ابررایانه فرانتیر 7300 متر مربع (تقریبا به اندازه دو زمین بسکتبال) فضا اشغال می‌کند که فقط 144 کیلومتر طول کابل‌هایش هستند.

جالب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - است بدانید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - که فرانتیر تنها ابررایانه با توان پردازشی در مقیاس اگزافلاپس نیست که در آمریکا به تولید می‌رسد. سال - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - گذشته بود که وزارت انرژی آمریکا از آغاز به کار ساخت ابررایانه‌ای به نام Aurora خبر داد که برای خدمت‌رسانی به کتابخانه ملی ارگون در نظر گرفته شده و به احتمال زیاد نخستین ابررایانه در مقیاس اگزافلاپس است - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - که در ایالات متحده آغاز به کار می‌کند.

گفتنی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - دولت چین هم نخستین ابررایانه در مقایس اگزافلاپس خود را در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ماسال استان گیلان - 2020 راه‌اندازی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone