🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28710.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ارسال مستقیم آپدیت های امنیتی اندروید با پروژه Mainline

گوگل تصمیم دارد در نسخه بعدی اندروید به کمک پروژه Mainline بروزرسانی های امنیتی را از طریق پلی استور منتشر کند تا زمان رسیدنشان به دستگاه های مختلف به حداقل برسد. در حال حاضر مدت زمان زیادی ...

گوگل تصمیم دارد در نسخه بعدی اندروید به کمک پروژه Mainline بروزرسانی های امنیتی را از طریق پلی استور منتشر کند تا زمان رسیدنشان به دستگاه های مختلف به حداقل برسد.

در حال حاضر مدت زمان زیادی لازم است تا بروزرسانی های امنیتی گوگل توسط سازنده هایی چون سامسونگ و ال جی به دست مشتریان برسد. راهکار جدید قرار نیست این تاخیر را برای همه آپدیت ها از بین ببرد و فعلا برای بسته های امنیتی کاربرد خواهد داشت.

Mainline ادامه پروژه Treble است که سال 2017 معرفی شد

قابلیت جدید پروژه Mainline نام دارد و قرار است بخشی از اندروید Q باشد. این امکان گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان - را قادر می سازد بروز رسانی های امنیتی و مهم را از طریق پلی استور که تقریبا روی همه تلفن های اندرویدی (به جز چین) نصب شده به دست کاربران برساند.

گوگل نمی تواند همه بروزرسانی هایش را به این شکل ارائه کند، اما فعلا 12 ماژول این امکان را دارند که به محض پیدا شدن ایراد برایشان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان - مستقیما - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان - آپدیت ارسال شود؛ مثل کاری که برای برنامه ای مثل کروم صورت می گیرد.

دستیابی به چنین امکانی به این دلیل محقق شده که گوگل از سال 2017 طی پروژه Treble در اندروید اوریو، شروع به تکه تکه کردن اجزای سازنده سیستم عاملش کرد تا کمتر به هم متکی باشند و تغییر هر کدامشان روی بقیه قسمت ها تاثیر نداشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان
نحوه کار آپدیت های اندروید قبل و بعد از Treble

به نظر می رسد اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان - هنوز پای آپدیت بزرگی در میان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان - باشد باید منتظر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان - تولید کننده های بزرگ باشیم تا آن را برای دستگاه هایشان بهینه و منتشر کنند، اما گوگل هرسال با اقداماتی سعی در به حداقل رساندن این فاصله دارد. قدم اول این پروژه Treble بود و حالا پروژه Mainline ادامه دهنده ی مسیری است که دو سال قبل شروع شد.

گوگل نسخه جدید اندروید به نام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر گیلان استان گیلان - Q را امشب و طی کنفرانس I/O معرفی خواهد کرد. این قابلیت فعلا در حالت بتا در دسترس است و احتمالا پاییز به طور عمومی در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone