🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37839.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی ZTE احتمالا حق استفاده از اندروید را از دست خواهد داد

به دنبال تحریم ZTE از سوی وزارت بازرگانی آمریکا، برخی منابع از آغاز مذاکراتی بین این کمپانی و گوگل خبر داده اند که احتمالا به پایان استفاده ZTE از اندروید منجر شود. روز گذشته وزارت بازرگانی ...

به دنبال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تحریم ZTE از سوی وزارت بازرگانی آمریکا، برخی منابع از آغاز مذاکراتی بین این کمپانی و گوگل خبر داده اند که احتمالا به پایان استفاده ZTE از اندروید منجر شود.

روز گذشته وزارت بازرگانی ایالات متحده به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی، شرکت های آمریکایی را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از داد و ستد با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این کمپانی منع کرده بود.

این کمپانی به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - لطف عرضه گوشی های با کیفیت و ارزان قیمت آنلاک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در بازار موبایل آمریکا پس از اپل، سامسونگ و ال جی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده اما از آنجایی که بسیاری از قطعات سخت افزاری از جمله چیپست ها را از کمپانی آمریکایی تامین می کند، وضع چنین تحریمی می تواند ضربه ای سنگین به آنها وارد کند.

این تحریم ها علاوه بر قطعات سخت افزاری شامل نرم افزار نیز می شود و حالا برخی منابع از آغاز مذاکراتی بین این کمپانی و گوگل در رابطه با سیستم عامل اندروید خبر داده اند. از سوی دیگر کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا هم در حال تهیه یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - طرح پیشنهادی است - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که از تامین سرمایه های کلان برای شرکت هایی که از تجهیزات شرکت های هواوی و ZTE استفاده می کنند، جلوگیری می کند.تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیاز آنجایی که گوگل و شرکت مادر آن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آلفابت آمریکایی محسوب می شوند و احتمالا تحریم مذکور دامنگیر اندروید هم شود، اجازه استفاده از این سیستم عامل به ZTE عواقب ناخوشایندی را برای گوگل به همراه خواهد آورد. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بنابرین احتمال دارد کمپانی چینی از این پس با اندروید خداحافظی کرده و راه دیگری در پیش بگیرد.

در حال حاضر بازار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موبایل های هوشمند بین اندروید و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - iOS تقسیم شده و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تلاش کمپانی های به مراتب بزرگتر از ZTE از قبیل سامسونگ برای توسعه سیستم عامل های دیگر به نتیجه خاصی نرسیده؛ از اینرو به نظر می رسد این شرکت روزهای سختی را پیش روی داشته باشد.

برخی عقیده دارند تحریم وزارت بازرگانی آمریکا نخستین قدم از وضع قوانین سختگیرانه تر در رابطه با کمپانی های فعال در حوزه فناوری در داخل و خارج آمریکا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone