🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43100.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شکایت سرمایه گذار اوبر از مدیرعامل برکنار شده به خاطر سرپوش گذاشتن بر حقایق

یکی از سرمایه گذاران اولیه اوبر ظاهرا تراویس کالانیک مدیرعامل سابق این شرکت را به خاطر تقلب مورد پیگرد قانونی قرار داده است. شاکی شرکتی به نام Benchmark Capital است که روز پنجشنبه شکایت خود را ...

یکی از سرمایه گذاران اولیه اوبر ظاهرا تراویس کالانیک مدیرعامل سابق این شرکت را به خاطر تقلب مورد پیگرد قانونی قرار داده است.

شاکی شرکتی به نام Benchmark Capital است که روز پنجشنبه شکایت خود را تسلیم دادگاه Delaware Chancery نمود و ادعایش این است که هم-بنیانگذار این کمپانی به نفع سهامداران، کارکنان، راننده ها و مسافران اوبر عمل نکرده است.

این شرکت همچنین مدعی است که کالانیک ابعاد مدیریت سوء خود از جمله تبعیض جنسیتی و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آزار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و اذیت کارکنان خانم اوبر را به هیئت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدیره انتقال نداده و بر آنها سرپوش گذاشته است.

در متن شکایت نامه آمده است:

هدف اصلی کالانیک آن است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که هیئت مدیره را از وفاداران به خود پر کند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تا از این طریق بر رفتارهای خود سرپوش بگذارد و مسیر را برای بازگشت خود آماده نماید.

اوبر البته از هرگونه اظهار عقیده در این باره خودداری کرده است و شاکی نیز سکوت را ترجیح داده.

در اینجا باید اشاره کنیم که طی ماه های اخیر این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرکت دوران خوبی را پشت سر نگذاشته و با رسوایی های مختلفی روبرو شده که در نهایت به کنار گذاشته شدن مدیران عالی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رتبه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن از جمله کالانیک منجر گردید.

اما Benchmark Capital علاوه بر اینکه از جمله حامیان مالی اولیه اوبر محسوب می شود بلکه در هیئت مدیره این شرکت نیز حضور دارد.

در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انتها بد نیست اشاره نماییم که طبق برخی شایعات تراویس کالانیک ظاهرا تلاش دارد که بار دیگر به عنوان مدیرعامل شرکت به اوبر باز گردد که البته شرکت این مساله را رد کرد. البته اگر بنچمارک در دعوای حقوقی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اش علیه کالانیک برنده شود آنگاه شانس وی نیز برای بازگشت به اوبر برای همیشه از بین می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone