🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28606.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تاریخچه شرکت AMD در نیم قرن فعالیت پر فراز و نشیب

اول ماه مه سال جاری میلادی روزی بود که AMD نیم قرن فعالیت خود را جشن گرفت. در طول این سال ها کمپانی تولید کننده چیپ، شرکت های متعددی را به تصاحب خود درآورد و ...

اول ماه مه سال جاری میلادی روزی بود که AMD نیم قرن فعالیت خود را جشن گرفت. در طول این سال ها کمپانی تولید کننده چیپ، شرکت های متعددی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - تصاحب خود درآورد و بخش هایی از فعالیت خود را تعطیل کرد تا در بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - پردازنده ها دوام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بیاورد.

از سال های دور، اینتل و AMD رقبای اصلی بازار پردازنده ها بوده اند. «جری ساندرز» در سال 1969 شرکت AMD را تأسیس کرد. از سوی دیگر «رابرت نویس» و «گوردون مور» کمی قبل تر در 1968 اینتل را تأسیس کرده بودند. برای سال ها بود که این دو شرکت تنها ارائه کنندگان پردازنده های X86 رده بالا به حساب می آمدند.

نبرد بین آنها از همان سال های اولیه آغاز شد و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - در هر برهه ای یکی بر دیگری پیروز می - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - شد. معمولاً اما این AMD بود که از نظر قیمت پردازنده ها، رقیب خود را شکست می داد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - به ویژه اگر تعداد هسته های پردازنده حتی در مدل های ارزان قیمت را در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - نظر بگیریم. در این مطلب قصد داریم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - نگاهی داریم به 50 سال فعالیت پر فراز و نشیب AMD.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
زمانی که در اول ماه مه سال 1969 شرکت AMD تأسیس شد، کمتر کسی آینده درخشان این کمپانی کوچک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - را درست پیش بینی می کرد. AMD از یک استارتاپ کوچک به شرکتی بین المللی بدل شد و رقابت خود با شرکت های بزرگتری از جمله اینتل و انویدیا را آغاز کرد. هر دو این شرکت ها در برهه هایی طعم شکست از AMD را چشیدند. در طول این سال ها AMD هم با مشکلاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - روبرو شد اما اکنون با حرکت به سمت فناوری 7 نانومتری در حال تجربه موفقیت بیشتر است. با عرضه پردازنده های 7 نانومتری پیش از اینتل، برای اولین بار در تاریخ در این زمینه از رقیب دیرینه جلو خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - افتاد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
این شرکت که نام آن سرواژه «Advanced Micro Devices» است در سانتا کلارای کالیفرنیا تأسیس شد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - این تصویر «جری ساندرز» ششمین نفر از سمت راست در کنار همکاران خود دیده می شود. AMD ابتدا پردازنده های خود را به ارتش ایالات متحده می فروخت. در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - سال های آتی پیشرفت هایی را تجربه کرد که از آن جمله می توان به استفاده از برخی تکنولوژی های پردازنده های اینتل اشاره کرد. در سال 1976 به واسطه قراردادی که بین این دو منعقد شد AMD حق استفاده از میکرو کد های اینتل را دریافت کرد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در 1981 شرکت IBM قصد داشت از کامپیوترهای شخصی (PC) ویژه مصرف کنندگان رونمایی کند. هدف این بود که از پردازنده های اینتل استفاده شود اما تقاضای تعداد بالای پردازنده ها از سوی IBM موجب شد اینتل در فکر یک تولید کننده دیگر هم برای پردازنده های 8088 باشد. اینجا بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - پای AMD به میان آمد. در پی یک قرارداد، AMD امکان دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - به معماری های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - فعلی پردازنده های اینتل را پیدا کرد. قرارداد مرتبط با میکرو کدها که در سال 1976 برقرار شده بود هم تا سال 1995 تمدید و در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - به تولید پردازنده های 286 منتهی شد که نمونه ای مشابه با 80286 اینتل بود.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
سرانجام اینتل پردازنده های 80386 را عرضه کرد. AMD در تلاش بود تا مشابه با سری قبلی، نمونه مشابه این پردازنده را هم تولید کند اما اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - هم در تلاش برای جلوگیری از فروش پردازنده های جدید 386 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - تولید AMD بود. AMD این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - گونه استدلال می کرد که توافقنامه تبادل فناوری نه تنها اجازه استفاده از معماری های فعلی را می دهد بلکه می تواند از مشتقات آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - هم بهره ببرد. AMD در دادگاه برنده شد و توانست به لطف قیمت پایین تر و کارایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بالاتر پردازنده های 386 خود موفقیت مهمی کسب کند. این اولین رویارویی دو شرکت بزرگ تولید کننده پردازنده بود.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
معماری پردازنده K5 اولینی بود - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - که از طراحی اختصاصی AMD بهره می برد. با این حال در مقایسه با محصولات قبلی و بعدی موفقیت چندانی را تجربه نکرد. K5 در زمان خود و در مقایسه با پردازنده های اینتل بسیار پیشرفته به حساب می آمد اما به دلیل سرعت ساعت پایین تر به اندازه کافی سریع نبود. با این حال نشان داد که این شرکت می تواند برای اینتل چالش بر انگیز شود.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در 6 مارس سال 2000، اتلون 1000 اولین پردازنده یک گیگاهرتزی دنیا توسط AMD عرضه شد. سری اتلون نشان داد که AMD آماده به چالش کشیدن برتری اینتل است. این پردازنده به موفق ترین محصول دسکتاپ این شرکت تا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - آن زمان بدل شد. زیربنای معماری K7 با معماری نه چندان محبوب NetBurst اینتل مقایسه می شد که در بسیاری از زمینه ها از جمله بهینگی مصرف انرژی و قیمت از K7 برتر بود. اتلون ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - هیچ گاه به طور کامل بر بازار دسکتاپ ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - حکمرانی نکردند اما تا زمان عرضه سری Core از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - سوی اینتل، به خار چشم رقیب بدل شدند.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
ساندرز پس از 33 سال خدمت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - به عنوان مدیر عامل با «هکتور رویز» جایگزین شد. در زمان مدیریت رویز سری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - اتلون پیشرفت کرد و اولین پردازنده های سری اوپترون برای سرورها روانه بازار شدند. مدیر جدید همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - با تصاحب ATI، شرکت تولید کننده پردازشگرهای گرافیکی موافقت کرد. در آن زمان انویدیا اصلی ترین رقیب - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - ATI به حساب می آمد. اگر چه در دوران رویز، AMD پر سود ترین دوران خود را تجربه کرد اما او به دلیل مشکلات - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - مالی مرتبط با خرید ATI و تأثیر قانون ضد رقابت مرتبط با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - اینتل، در سال 2008 از سمت خود استعفا داد. مشکل پیش آمده بین اینتل و AMD موجب شد پرونده های شکایت متعددی از سوی AMD علیه رقیب مطرح شود که البته در نهایت AMD از این موضوع پیروز بیرون آمد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
پردازنده های اوپترون با عرضه در سال 2003 شروع به ربودن سهم اینتل کردند. تا سال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - 2006 و 2007 سهم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - AMD به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - 25 درصد رسید و این بیشترین سهمی بود که شرکت در زمینه پردازنده های سرور به دست آورد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - دلیل اینکه اینتل نمی توانست با پردازنده های مبتنی بر معماری NetBurst جلوی پیشرفت AMD را بگیرد این بود که پردازنده های اوپترون بسیار بهینه تر کار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - می کردند. اما با عرضه پردازنده های سری Core، ورق به نفع اینتل برگشت و کار تا جایی پیش رفت که در سال 2016 شرکت AMD از بازار پردازنده های سرور محو شد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در سال 2006 شرکت ATI به قیمت 5.4 میلیارد دلار خریداری شد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - با وجود این AMD به دلیل این خرید مورد انتقاد شدید قرار گرفت؛ چرا که پس از آن برای مدت ها دوره های مالی سه ماهه همراه با ضرر را تجربه کرد. اما به لطف این خرید پردازشگرهای گرافیکی با پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - ها یکپارچه شد که همین موضوع توسعه APU ها در سال های آتی را به دنبال داشت. در سال های بعد محصولات ATI بهترین سال های خود را تجربه کردند.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
خرید ATI و به ویژه مشکلات مرتبط با قوانین ضد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - رقابت مشکلات مالی برای شرکت را به همراه داشت و در نهایت تصمیم گرفته شد کارخانه های این شرکت تعطیل شود. سپس در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - سال 2009 شرکت Global Foundries در شراکت با حکومت ابوظبی تأسیس شد. با اینکه تأسیس شرکت جدید گاه موجب شکست هایی برای AMD شد اما در نهایت جلوی ضررهای مالی بیشتر در آینده را گرفت.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در حالی که کسب و کار پردازنده شرکت رو به افول بود اما کارت های گرافیک سری 4000 با کارایی مشابه با محصولات انویدیا شرایط را عوض کرد. کارت های گرافیک جدید در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - مقایسه با انویدیا مصرف انرژی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - پایین تر را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - با قیمتی کمتر ارائه می کردند. کارت گرافیک با چیپ HD 4890 می توانست با سیستم خنک کننده هوایی (بدون نیاز به سیستم های پیشرفته آبی یا نیتروژن مایع) تا یک گیگاهرتز اُورکلاک شود. این سری کارت ها موفق شدند با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - سهمی 50 درصدی در بازار، بالاترین سهم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - برای AMD رقم بزنند.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
به لطف تصاحب ATI کار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - روی ترکیب پردازنده ها با پردازشگرهای گرافیکی آغاز شد. در 2011 اولین APU های AMD بر مبنای معماری Llano عرضه شدند. با اینکه اولین سری از این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - چیپ ها از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - حیث کارایی پردازنده چندان تأثیر گذار نبودند اما کارایی گرافیکی آنها چشمگیر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بود. چیپ گرافیکی تعبیه شده در این محصولات در مقابل نمونه های مشابه از اینتل سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - تر بودند. حتی تا همین امروز هم AMD موفق شده به لطف APU ها کارایی گرافیکی بالاتری نسبت به محصولات مشابه اینتل را ارائه دهد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در سال 2011 درست زمانی که کمپانی در حال روبرو شدن با روزهای سختش بود، «روری رید» مدیر عامل AMD شد. اگر چه پردازشگرهای گرافیکی رادئون - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - فروش خوبی را تجربه می کردند اما پردازنده های فنوم به سختی یارای رقابت با سری Core اینتل را داشتند. حتی معماری نه چندان محبوب بولدوزر هم نتوانست مرهمی بر زخم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - های AMD باشد. رید برای حفظ جایگاه AMD تصمیم گرفت به سراغ استراتژی نیمه سفارشی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - برود. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - به دنبال آن پردازنده های جگوار برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 توسعه داده شدند. همین موضوع در آمد مناسبی را بری شرکت رقم زد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در حالی که بولدوزر محبوب ترین معماری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - این کمپانی به حساب نمی آمد اما در نهایت اولین پردازنده 5 گیگاهرتزی جهان بر همین اساس تولید شد.  FX - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - 9590 با عرضه در سال 2013 توانست برای 4 سال AMD را در صدر جدول سریعترین سرعت عادی (بدون اورکلاک توسط کاربر) نگه دارد. با این حال نسبت به سرعت بالایش کارایی چشمگیری نداشت. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - تا به امروز بالاترین سرعت اورکلاک که توسط این پردازنده ثبت شده 8 گیگاهرتز بوده است.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در اکتبر 2014 دکتر «لیزا سو» مدیر عامل شد و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - تا امروز در همین سمت باقی مانده است. سو زمانی به این سمت منصوب شد که هر لحظه احتمال ورشکستگی شرکت می رفت. با این حال به لطف پردازنده های سفارشی شده برای کنسول های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بازی مایکروسافت و سونی درآمد مطمئنی برای AMD حاصل شد و کار مدیر جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - را کمی راحت تر کرد. او بر عرضه رادئون های سری 300 و فیوری، مشتقات مدل های بولدوزر و در نهایت پردازشگرهای گرافیکی سری RX 400 در سال 2016 نظارت کرد. علاوه بر این ها نباید عرضه پردازنده های سری رایزن در سال 2107 را از یاد برد؛ پردازنده هایی که AMD عقب مانده از بازار کامپیوترهای شخصی را به بازی برگرداند. در دوران مدیریت سو، AMD سهم از دست رفته از بازار پردازنده ها را مجدد به دست آورد و بار دیگر ارزش سهام شرکت به میزانی مشابه با اوایل تا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - اواخر دهه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - 2000 بازگشت.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در ماه مارس 2017 اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - تهاجم AMD بعد از چندین سال غیبت در بازار پردازنده های دسکتاپ اتفاق افتاد؛ حضور پردازنده های سری رایزن. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - این پردازنده ها که تا 8 هسته و 16 رشته پردازشی داشتند می توانستند پا به پای پردازنده های HEDT اینتل (پردازنده هایی برای کامپیوترهای دسکتاپ پرچمدار) پیش بیایند. این سری با اینکه سرعت ساعت پایین تری داشتند اما از ارزش خوبی برخوردار بودند و می توان آنها را اولین پردازنده های موفق AMD در چند سال اخیر به حساب آورد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
مدت کوتاهی پس از این که پردازنده های جدید از راه رسیدند، پردازشگرهای گرافیکی سری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - وگا در ژوئیه 2017 معرفی شدند. مدل رده بالای وگا 64 کارایی در حد GTX 1080 انویدیا ارائه می داد و کمی قیمت پایین تری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - داشت. از آنجایی که این پردازشگرها در زمان اوج تمایل به ارزکاوی مجازی با کارت های گرافیک از راه رسیدند، پیدا کردن آنها در بازار هم دردسرهای خاص خود را داشت. حالا اما کارت های گرافیک سری وگا به ویژه وگا 56 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بسیار ارزان تر شده است.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - که تصور می شد سری وگا به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - پردازشگرهای گرافیکی کامپیوترهای دسکتاپ در نظر گرفته شوند اما با APU های موبایل سری رایزن ترکیب - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - شدند و در اکتبر 2017 از راه رسیدند. رایزن موبایل قرار بود سهم بازار سودآور لپتاپ ها را از اینتل بگیرد. این سری به آرامی در حال گرفتن سهمی است که اینتل در اختیار دارد. اگر چه این پردازنده ها از نظر کارایی گاهی در مقایسه با اینتل در رده پایین تری قرار می گیرند اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بخش پردازشگر گرافیکی وگای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - آنها گاه کارایی دو برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بالاتر نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - به رقیب اینتل خود دارند.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در سال 2017 پردازنده دسکتاپ با بیشترین تعداد هسته را ارائه کرد؛ سری رایزن تردریپر 1000 که از 16 هسته پردازشی بهره می برد. اما اینتل با پردازنده 18 هسته ای سری Core i9 با سرعت ساعت بالاتر، یک پله از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - رقیب دیرینه بالاتر رفت. در ماه آگوست - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - 2018 تردریپر سری 2000 معرفی شد که از 32 هسته بهره می برد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - این پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - بار دیگر لقب بیشترین تعداد هسته بین پردازنده های کامپیوترهای دسکتاپ پرچمدار را به خود اختصاص داد. علاوه بر این پردازنده های سرور نِیپِلز با تعداد هسته های مشابه از سوی AMD رونمایی شدند. در نهایت اما اینتل با معرفی پردازنده 56 هسته ای سری Cascade Lake جنگ هسته ای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - با رقیب دیرین خود را تمام کرد.
تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران
در نوامبر 2018، «رادئون Instinct MI60» به عنوان اولین پردازشگر گرافیکی 7 نانومتری معرفی شد. پردازشگر جدید، سطح مقطعی کمی بیشتر از 300 میلی متر مربع دارد و 60 واحد محاسباتی در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - 16 گیگابایت رم پر سرعت HBM2 را ارائه می دهد. مدتی بعد همین چیپ در پردازشگر گرافیکی پرچمدار رادئون VII با سرعت ساعت 1.8 گیگاهرتز به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - کار رفت. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - در حالی که اینتل از فرایند 10 نانومتری بهره می برد اما AMD موفق شده به فرایند 7 نانومتری دست پیدا کند. با راهی که AMD تا به اینجا پیموده می توان آینده درخشانی را برای این شرکت 50 ساله متصور بود؛ شرکتی که در این چند دهه بارها کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - را غافل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - گیر کرده و بسیاری از ما خاطرات خوب و گاه ناراحت کننده ای با محصولاتش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بهشهر استان مازندران - داریم.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone