🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43252.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جایزه ۲۵۰ هزار دلاری مایکروسافت برای یافتن باگ های امنیتی ویندوز ۱۰

مایکروسافت برنامه تازه ای را برای یافتن باگ های امنیتی فوق حساس سیستم عامل جدید خود آغاز کرده که طی آن به افراد کشف کننده این باگ ها مبلغ ۲۵۰ هزار دلار پرداخت می شود. ...

مایکروسافت برنامه تازه ای را برای یافتن باگ های امنیتی فوق حساس سیستم عامل جدید خود آغاز کرده که طی آن به افراد کشف کننده این باگ ها مبلغ ۲۵۰ هزار دلار پرداخت می شود.

لازم به یادآوری است که کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ردموندی در گذشته بابت یافتن حفره های امنیتی ویندوز ۸.۱ مبلغ ۱۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هزار دلار را پرداخت می کرد، اما حالا هر متخصصی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می تواند با پیدا کردن نقص های امنیتی در سیستم عامل ویندوز ۱۰ یا ویندوز سرور جدید تا ۲.۵ برابر جایزه بیشتری را دریافت نماید.

درگذشته رقم این جایزه تنها ۱۰۰ هزار دلار بود

رقم مورد اشاره مربوط به حفره های سطح «Hyper-V» در نسخه های نهایی سیستم عامل مایکروسافت می شود. افرادی که بتوانند در نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۰ یا مرورگر اج نقصی امنیتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شناسایی و اطلاع رسانی نمایند، ۱۵ هزار دلار پاداش به دست خواهند آورد.

در گذشته رقم این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جایزه تنها صدهزار دلار بود

یکی از سخنگویان مایکروسافت در این باره می گوید: «مفهوم امنیت همواره در حال تغییر است و ما در زمان های مختلف نقص ها و نقاط حساس خاصی را بیش از سایرین مورد توجه قرار می دهیم. مایکروسافت باور عمیقی به چنین برنامه های کشف عیبی دارد. ما مطمئن هستیم که چنین برنامه ای قابلیت های امنیتی ما را ارتقا خواهد داد.»

برنامه پرداخت جایزه در قبال کشف نقص های امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فوق حساس اختصاص به مایکروسافت ندارد و کمپانی های دیگری همون فیسبوک، اپل، گوگل و اوبر نیز ارقام متفاوتی را در قبال این خدمت به متخصصین پرداخت خواهند کرد.

منبع:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رشنواد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر شما اطراف شهرک مسکن مهر هشترود اجاق گاز و فر الجی GC-935S هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در شهرک مسکن مهر شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone